středa 7. ledna 2015

Rok 2014 je fuč!

Když jsem v prosinci 2013 psala článek Bilance loňského roku a plány do toho nového,
měla jsem nejspíš nějaké představy, jak bude následující rok zhruba probíhat.
Ha, ha!
Čekala jsem všechno, ale tohle rozhodně ne.


Byť jsem osoba smýšlející veskrze pozitivně, nevěřila jsem, že k onomu
zázraku uhnízdění malého stvoření v mém těle dojde už v březnu.
Bylo to něco jako výhra sázky.
Tak trochu hec.
Důkaz, že když se chce, všechno jde... i když si to pesimistický doktor nemyslí.

A tak tematika roku 2014 byla jasná.

Ywonn photos.
Kynula jsem a kynula... až si jednoho dne Emily řekla, že je vhodná chvíle potěšit nás svou přítomností na světě.
Tak jsme přestali přebalovat, krmit a starat se teoreticky a najeli na praktickou část.

Zažíváme při tom mnohé úsměvné situace... jako třeba...

Když Emily potěšil slušivý svetřík...


Když po prvotním šoku prožitém z poprvé na lehátko nasazeného nástavce s hračkami, zahájila taktiku "pokud tu věc budu dostatečně dlouho ignorovat, určitě ji dají pryč"...


Když jsme zjistili, že čertík nespí, i když tak vypadá...


 Když robátko znavil štědrý večer natolik, že nedokončilo taneční pózu a usnulo v ní..


Když Emily nechce spát v postýlce, ale na rodičích si ustele s chutí...


Když nahodí pohled andílka...



Už raději netipuju, co nás čeká v roce 2015.
Ale jistě bude krásný!

Do nového roku vám opožděně přeju jen to nejlepší.
Mějte se moc hezky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...