středa 28. ledna 2015

#GlamJan: Moje proměna!

Moc se mi líbil včerejší post u Péti na blogu (Petra Lovely Hair), a tak jsem si řekla, že budu statečná a půjdu do toho taky!
Zapojím se do projektu GlamJan, který má pomocí líčení dodat ženám odvahu a sebevědomí, a ukážu svou proměnu.
A pak jsem se ráno viděla v zrcadle a rychle jsem si to zase rozmyslela :D

Nicméně... s tímto projektem vyšla značka Max Factor k příležitosti výročí založení svého prvního salonu.
A jako nová ambassadorka byla zvolena moje oblíbená Marilyn Monroe (spolu s Candice Swanepoel).
Značka dokonce vytvořila rtěnku s odstínem, který je stejný, jaký nosila tato super hvězda. Tu budu hrozně nutně potřebovat!
A protože se nemůžu nezúčastnit něčeho, čehož je MM součástí, nakonec skutečně sdílím svou proměnu...

Samotné líčení má vycházet z toho, jak se vy samy upravujete, když chcete zazářit.
Pokud sledujete moje posty, víte, že černé linky a rudou (nebo jinou výraznou) rtěnku nosím nejčastěji, což je look inspirovaný pin up girls, mezi něž MM patřila.
Takže to byla otázka chvilky, protože takto ze sebe běžně dělám člověka, který může vylézt na ulici :)

Ukažte také svou proměnu!
Stačí fotky sdílet na sociálních sítích s #Glamjan.



Děkuji Pétě za inspiraci k dnešnímu článku a za tip na zajímavý projekt :)

Mrkněte na můj další článek, který se týká MM:


Co říkáte na proměnu?
Rozdíl, že?


Mějte moc hezký den!

6 komentářů:

  1. Moc ti tenhle look sluší a celý projekt zní fakt dobře. :)

    Veo z ostrova Voe

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, Ty jsi veliká, velikánská kočka! Moc Ti to sluší! Tenhle projekt mě taky láká, že bych sebrala odvahu? :-)
    kdyzmamchut


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Hani :) Ty jsi krásná ženská, takže určitě jdi do toho :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...