čtvrtek 8. ledna 2015

Zazimovávání... i pro těhulky

Místo aby zima kralovala o Vánocích, řádí teď… potvora jedna. A to jsem si libovala, když to vypadalo, že bude teplejší zima bez sněhu, ve které se bude hezky jezdit s kočárkem.
Spletla jsem se… brodíme se ve sněhu, následně v blátě a občas je opravdu kosa.

Z toho vyplývá, že je potřeba se pořádně zachumlat do zimního oblečení a bot. Já, jakožto typická ženská, dost často hledím dlouhé minuty do skříně i botníku a vzdychám, že nemám co na sebe. 
Tak jsem zagooglila, abych se inspirovala nějakými kabáty a svetry, které stojí za to si pořídit.
Moc hezké jsem objevila na stránkách Espritu. Líbí se mi jejich minimalistický styl… nic přeplácaného nebo příliš barevného, přesto jsou však jednotlivé kousky zajímavé a velice elegantní. A to samé platí i o botách. 

Mrkněte se...




Škoda, že jsem Esprit neobjevila ještě v době těhotenství. V nabídce má totiž opravdu krásné věci pro ženy s bříškemZvlášť zlaté kalhoty mě naprosto nadchly. Jejich pas jde nastavit, což každá těhulka ocení, protože bříško bývá citlivé. To můžu potvrdit z vlastní zkušenosti, nesnesla jsem nic pevnějšího. U jedněch kalhot jsem dokonce rozpárala šev a gumu v pase vyoperovala :)




Co vy na tyhle kousky říkáte?
Umíte si představit, že byste je měli v šatníku?

Přeji vám krásný den!

1 komentář:

  1. moc mě kousky zaujaly, že bych zaběhla po zkouškovém za odměnu do Espritu? :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...