neděle 3. srpna 2014

3 TIPY NA VÝLET: překrásné zahrady zámku Žleby, vyhlídka na Lichnici a Slatiňany pro milovníky koní

Hujerovic si vyrazili na výlet...
Tak to vypadalo před pár týdny o víkendu, když jsme vyrazili na okruh Žleby-Lichnice-Slatiňany. Vše se neslo ve velmi (velmi, velmi, opravdu velmi) pomalém duchu, protože varování mého doktora "musíte se co nejvíce šetřit, aby se malé nechtělo na svět předčasně" moje starostlivá maminka přetavila v "uděláš-li prudší krok, jistě okamžitě porodíš".
Na začátku cesty jsem musela svatosvatě přísahat, že skutečně nejsem unavená a celý týden jsem pečlivě odpočívala... až pak přišlo povolení zúčastnit se.
Chvilkami to vypadalo, že mě budou poponášet, ale postačily časté sedací pauzy a tempo šneka.


Nejprve jsme se stavili na zámku Žleby, kde jsme si prošli zahrady. Teď v létě jsou opravdu nádherné.
Pak jsme se pokochali vyhlídkou u trosek hradu Lichnice (samozřejmě hlavně vsedě, abych náhodou neutrpěla nějakou újmu) .

A po vydatném obědě jsme se dostali do hlavního cíle - k hřebčínu Slatiňany.
Interiéry zámku, který je součástí, potěší každého milovníka zámeckého stylu. Vidět můžete nádherný nábytek i porcelán... u několika kousků jsem si říkala, že by se mi domů opravdu moc hodily.
Podívat se můžete také na cca hodinovou prohlídku věnovanou výhradně koním.
Byl to nádherný výlet, takže jej vřele doporučuji!


Kde jste byli naposledy na výletě vy?

Mějte fajn den!

1 komentář:

  1. A na Žlebech jste viděli ptačí show? Jako rorýrí nálet je maso :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...