úterý 5. srpna 2014

Kterak jsem se (ne)vybarvila!

Dostala jsem skvělý nápad...
Už to samotné zavánělo průserem... jenže já si stejně nikdy nedám říct a pak se divím, když náááhodou něco nevyjde dle mých přestav... Což se stalo i teď, kdy jsem se rozhodla, že můj vzhled je značně fádní a přistoupila k razantnímu řešení, tedy  ke změně barvy vlasů (po kolikáté už...?).


Přečetla jsem si několik diskuzí, kde se nápadně často opakovalo upozornění, že v těhotenství barva nemusí chytnout vůbec nebo úplně jinak, než je požadováno. Ovšem pojala jsem přesvědčení, že to se mě rozhodně stát nemůže, protože barvy mi doposud většinou chytaly stejně jako na balení (s výjimkou několika málo nehod, kdy plavá rovnalo se zelená).

Dva dny jsem přemýšlela, zda je tento krok správný. Možná se divíte, že mám na takové nesmysly tolik času, ale věřte, že když trávíte 80 % svého času v horizontální poloze, protože robě je na svět až příliš natěšené, nechce se vám celý den myslet na politickou situaci v Ázerbajdžánu, smysl bytí či problematiku Nietzscheho filozofie.
Prosurfovala jsem spoustu stránek, abych zjistila, který odstín bude ten pravý... a už si představovala sama sebe jako šik matku, která když vejde do místnosti, každý užasne nad dokonalou podobou s nádhernou Nicole Kidman, když ještě měla mimiku a zrzavé vlasy.

Zdroje: 1., 2., 3.

A tak jsem včera využila svých dvacet procent mimo postel k tomu, abych se velmi volným krokem došourala do drogérie (a taky do zverimexu, protože Bárnymu došlo oblíbené krmivo, což zapříčinilo, že pískáním upozorňoval na svou blížící se smrt z vyhladovění).
Zakoupila jsem nádhernou barvu Syoss Oleo Intense v odstínu teplý měděný a celou cestu, kdy jsem se plazila zpět, přemýšlela, jak zareaguje muž, až doma večer místo nudné plavovlásky potká dech beroucí zrzku, která jako by právě vypadla z titulky časopisu Nádherná těhule.
Po zhruba hodinovém oddechu jsem se přesunula do koupelny a jala se provádět onu změnu.

Barva se pěkně nanášela a vůbec neštípala, navíc se začala krásně zbarvovat a i když vím, že to na výsledek nemá vliv, kochala jsem se, jak mi v tmavším měděném odstínu vyniknou modré oči.
Vše se zdálo být sluncem zalité.

Po umytí jsem se musela s ručníkem přesunout opět na místo, které teď mám jako kancelář, čítárnu a kino, ale rafinovaně jsem si na noční stolek přistavila zrcátko, abych mohla sledovat tu závratnou proměnu.
V prvních 15 minutách jsem pochopila, že zřejmě nedošlo k takovému ztmavení, jaké jsem chtěla, ale neklesala jsem na mysli, holt budu o pár tónu světlejší zrzka, než jsem si představovala.
A pak jsem usnula...

Když jsem se probrala a ihned zvědavě koukla do zrcátka, nejen že jsem byla celá pomačkaná, takže nic moc... navíc jsem na hlavě měla medovou blond!
Měděný pigment byste jen těžko hledali.

Ale protože jsem duše veskrze naivní, šla jsem ještě na terasu, abych se přesvědčila na pořádném denním světle.
Jenže ani tam nebyl výsledek jiný... A tak mám přesně tu barvu, o kterou jsem se snažila asi před půlrokem. K mé roztrpčenosti je skok z plavé tak málo znatelný, že není šance, aby si jej někdo všiml.
V žádném případě není na vině Syoss, ale moje hormony a snad i úděl stát se rodičem jako blondýna.

Také experimentujete s barvami nebo zůstáváte u jedné?
Dejte vědět do komentářů!

Mějte fajn den!

4 komentáře:

  1. Na té prostřední fotce Ti to hrozně moc sluší! Já jsem měla barev na hlavě už taktéž docela dost, červenou, mahagonovou, tmavší hnědou dokonce i blond, která byla příšerná. Teď momentálně si nechávám odrůst barvu a chci si nechat svůj vlastní odstín protože mi příšerně padají vlasy :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Nebarvit je nejlepší, samozřejmě hlavně pro zdraví vlasů :) Je asi těžké vydržet odrůstání, takže přeji hodně trpělivosti :)

      Vymazat
  2. Ta druhá je boží, ale více mě zaujala ten tvůj slov, prostě hltám každou větu.♥
    Já si celé vlasy nebarvím, jen jsem jednou zkusila ten barvící šampon a to jsem byla v nové škole a pár lidí se mě optalo, jestli jsem zde nová, což mi přišlo dost vtipné. :D

    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...