pátek 4. dubna 2014

Oříškově plavý Syoss Oleo Intense – ano nebo ne?

Poslední dobou se na můj blog dostává docela dost lidí (resp. asi spíše žen :)), kteří na internetu hledají názory na plavé barvy na vlasy.
Tak snad někomu moje články přinášejí užitek a ani ten dnešní nebude výjimkou.

Tentokrát jsem vyzkoušela Syoss Oleo Intense.
Na krabičce byla barva opravdu krásná a po nanesení nezbývalo nic jiného, než se modlit, aby chytla stejně.



Barvila jsem po několika měsících, přičemž naposledy jsem použila jen plavý šampon.
U hlavy tak byly moje přírodní plavé odrosty a na zbytku plavá v různých tónech.
Zkrátka jsem měla takovou všehochuť, která byla u hlavy tmavší a pak se postupně trochu zesvětlovala.
Jenže chyběl lesk a celkově barva začala být taková nijaká.

Proto jsem si řekla, že je načase ji zase trochu oživit.


Syoss Oleo Intense


Potěšila mě snadná aplikace.
Ta by  měla být dneska u barev snad i samozřejmostí, ale bohužel se někdy pořád setkávám s tou protivnou nutností alchymistického míchání v misce.
Taky vás to tak otravuje?

Syoss Oleo Intense má klasický špičatý aplikátor, kde se složky promíchají. Takže je jeho použití opravdu pohodlné.
Konzistence barvy je klasicky krémová, dobře se nanáší a nijak extrémně nezapáchá (pamatuju si na svoje první barvy před x lety, kdy člověku až slzely oči :)).

Výsledek je naprosto super!
Barva chytla přesně jako na krabičce. Žádný měděný nádech nebo příliš tmavý odstín.
Vlasy jsou hezky přirozeně vytónované. U hlavy jsou tmavší a pak se postupně do délky lehce zesvětlují, což samozřejmě záleží na tom, jakou barvu máte před barvením.
Navíc získaly lesk a výraznost.

Jediným mínusem jsou trochu vysušené konce, ale s tím se u domácího barvení musí asi počítat.

Vyfotit barvu byl samozřejmě problém.
Docela dobře je vidět na fotkách v předešlém postu.
Nejblíže k reálu mají následující dvě fotky.


Jaké barvy používáte vy?
Vracíte se k jedné nebo experimentujete?


Přeji vám krásný den!

2 komentáře:

  1. Presne túto farbu používam aj ja, ale v odtieni 6-76 Teplý medený a som s ňou veľmi spokojná. Už som ju použila asi 4x za sebou a neviem si ju vynachváliť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky u ní zůstanu :) Je opravdu skvělá :) Děkuji za komentář a přeji moc krásný den :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...