čtvrtek 3. dubna 2014

OOTD: Jaro je tady!

Ahoj!
Dnes po dlouhé době přicházím s outfit postem.

Třeba někomu poslouží jako jarní inspirace.

Udělala jsem si velkou radost topem a kabátkem... a o dost menší kalhotami... níže se dozvíte proč :)



Modrý top se zlatým zipem mi padl do oka okamžitě.
Nosit se dá třeba i k jeansům, ale v kombinaci s černou vynikne lépe.
Je pohodlný a dělá hezkou siluetu těla.


Dále jsem ulovila modročerný kabátek (opět se zlatými zipy, ale na kapsách).
Na jaro je úžasný.


No a k těm kalhotám.
Byla jsem z nich nadšená na první pohled. Vyzkoušela jsem si jedny a ty mi byly velké.
Normální člověk by si vzal do kabinky menší a také je prubnul.
Jenže mě přemohla lenost, takže jsem jen sáhla po menších a štrádovala si to ke kase.
A doma samozřejmě došlo ke zjištění, že mi nejsou.

Takže je nabízím k prodeji.
Velikost je to S (můžu případně přeměřit).
Cena: 500 Kč + poštovné a balné.


Mějte moc krásný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...