sobota 30. listopadu 2013

Holešovice Fashion Market

Ve třech halách Pražské tržnice zrovna probíhá Holešovice Fashion Market. Samozřejmě jsem si to nemohla nechat ujít, a tak jsme včera s kamarádkou vyrazily. Opět bylo na co koukat a z čeho vybírat, i když se musím přiznat, že ten minulý, o němž jsem také na blogu psala, mne nadchnul o něco víc. Není to ale tím, že by byla horší organizace či méně zajímavé stánky. Prostě jen to byl můj první HFM, a tak jsem měla větší "wow efekt".

Nicméně mise byla splněna, udělaly jsme si obě radost, a dokonce jsem sehnala jeden vánoční dárek.

Pořád mi zůstává rozum stát nad tím, jak dokáží být někteří lidé kreativní a šikovní. Tolik krásných věcí a originálních nápadů...

Tak třeba šperky Angel. Svou zdobností asi nejsou pro každého, ale mě by se moc líbily na rozzáření kabátu.

Nebo věci od Lochnesinky. Naprosto bombastické jsou hlavně sukýnky pro holčičky. Až jednou budu mít dcerku, tak budu stálou zákaznicí. 

Pár dalších fotek...

Více o HFM na facebookové stránce akce.

Byli jste se podívat nebo tyhle akce nemusíte? 

Mějte hezký víkend!

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...