pondělí 2. prosince 2013

Moji kosmetičtí oblíbenci

Ahoj!
Dlouho jsem nepsala o žádné kosmetice, tak to tedy dnes napravuji. Podělit se s vámi chci o několik produktů, které už asi hned tak nedám z ruky.

Rimmel London - 60 seconds (405 Rose Libertine)
Lak od Rimmelu je mojí záchranou, když někam pospíchám a potřebuju mít rychle dobré nehty. Schne skutečně do minuty a i jedna vrstva vypadá tak, že s ní můžete fungovat. Jediným negativem je špatné odlakovávání (v případě dvou vrstev). Nicméně neodradilo mě to od něj a už mám z téhle řady další barvy.
Rudý lak je pro mne základ kosmetické výbavy. Tenhle od Sally Hansen jsem dostala na vyzkoušení od krása.cz a hned se stal mým oblíbencem. Poměrně rychle schne a opět při velkém spěchu stačí jedna vrstva, i když opravdu nádhernou barvu má ve více vrstvách. Díky specifickému štětečku se pěkně nanáší, proto stačí jen pár tahů.
Mimo jiné lak obsahuje korálový vápník a komplex mořských minerálů, které zpevňují nehty, protein z perel pro vyhlazení a mořskou řasu dopomáhající k výraznému lesku.
Pokud hodně nosíte rudé laky, pak vás taky potěší, že je ho v jedné lahvičce přes 14 ml.


Himalaya Antiseptic Cream
Na značku Himalaya jsem narazila úplně náhodou (v Tescu nebo v Globusu), antiseptický krém stál necelých 50 korun. Říkala jsem si, že za tu cenu to nebude nic moc, ale opak je pravdou. Zklidňuje pleť a urychluje hojení, navíc nevysušuje. 


L´Oréal Paris Skin Perfection - micelární voda
Micelárky jsou velkým hitem, nedávno se začaly objevovat na mnohých beauty blozích. Těmhle vlnám zájmu obvykle nepodléhám, ale tentokrát mě přesvědčila akce v DMku, kde tahle micelárka od L´Oréalu stála 99 korun, a tak jsem ji hodila do košíku. A nejspíš u ní už zůstanu...
Pro nás, co máme hodně citlivou pleť, je totiž na odličování skutečně ideální. Je hypoalergenní a bez parfemace, pěkně odstraňuje make-up i nečistoty.


Palette Color Shampon - 321 Středně plavý
Barvy od Palette jsem nikdy moc nemusela, přišlo mi, že nechytají dobře. Dokud jsem nenarazila na tenhle barevný šampon. Na úplně odbarvené konce byl sice při prvním použití krátký, takže jsem měsíc měla méně výrazné ombré, ale teď už ho používám čtvrtý měsíc a jsem spokojená. Barva se zcelila a je jako na krabičce.
 Velkým rozdílem je míra vlivu na vlasy (v porovnání s dlouhotrvajícími barvami). Po dovolené, barvení a odbarvování jsem měla neskutečně roztřepené konečky. Nechala jsem je tedy (s těžkým srdcem) zkrátit asi o 8 cm. Od té doby už barvím jen tímhle šamponem a konečky mám parádní. Oproti dobám, kdy jsem se barvila klasickými trvalými barvami, je to velký rozdíl.
Jen pozor - pokud chcete barvu, která se vám vymyje (což by šampon měl), tak po tomhle produktu asi raději nesahejte. Neřekla bych, že se vymývá, naopak snad drží líp než barvy.
Hodně lidí mi tuhle barvu pochválilo, což je moc fajn :)

Schwarzkopf got2b - guardian angel
Když už jsem odbourala dlouhotrvající barvy, snažím se vlasy co nejvíce chránit i při žehlení. Přeci jen tou vysokou teplotou dostávají pořádně zabrat.
Důkazem, že to funguje, jsou mi moje vlasy, které takhle zdravé byly naposledy někdy ve 14 (než jsem zkusila první barvu).


Balea - vatové tampónky na odličování očí
Micelárka od L´Oréalu sice čistí krásně, ale na některé typy líčení očí je krátká, proto jsem si koupila ještě vatové tampóny určené k odličování oči. Cena byla nízká, jak už to u Baley bývá.
Odličují opravdu hezky, jen zanechávají mastný film, který mi není příjemný. Takže nejprve odličuju oči těmito tampóny a pak ještě mastnotu stáhnu micelárkou.


Catrice Made to stay (040)
Krásné zlatavé stíny, které se mi moc líbí v kombinaci s černými. Hezky se nanášejí. Jen se musí dát pozor na přílišné vrstvení. Možná je to tím, že mám brýle, ale pokud se jich dá na víčko moc, udělají se jakoby prasklinky.


Catrice Ultimate Shine (Mrs. Brightside, 220)
Tahle rtěnka mě dostala svojí úžasnou barvou, která je opravdu zářivě růžová. Díky jemným třpytkám se hezky leskne a třpytí, navíc nevysušuje rty, je pěkně krémová a neleze do vrásek.


Pochlubte se v komentářích, na jaké kosmetické produkty nedáte dopustit vy!

Přeji vám krásný den!

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...