sobota 28. září 2013

Holešovice Fashion Market

Zrovna jsem se vrátila z Holešovice Fashion Marketu a musím říct, že jsem nadšená. Dvě haly plné originálního oblečení, šperků a dalších různých serepetiček. 

Trochu mě na začátku potrápila navigace (asi jsem přehlédla nějaký ukazatel), prošla jsem tržnici křížem krážem, než se mi podařilo najít haly, kde se akce odehrávala :) Ale lehkou nervozitu z nedobrovolné procházky naprosto smazal celkový dojem a hezký zážitek.

Několika věcem jsem neodolala, ale z jedné mám úplně největší radost. Je to řetízek s Malým princem. Nechybí nic, má u sebe květinu, lišku, planetku i hvězdu. Bohužel ho paní Jana Dobruská neměla ve zlatém, ale povídala, že to není problém a klidně ho po objednání do druhého dne vytvoří. Nemohla jsem tam ale nechat ani toho stříbrného :) 


Klobouk - H&M
Šála - H&M
Svetr - H&M
Bunda - Amisu
Kalhoty - Terranova
Kabelka - VotočVohoz
Boty - Everlast
Náušnice - I am


Další fotky...

Nádherné tašky PAN MON - www.fler.cz/pan-mon.

Na tomto odkaze se můžete podívat na všechny prodejce, kteří se HFM č. 6 zúčastnili.

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...