čtvrtek 11. září 2014

OOTD: Black

I přes dobré duševní rozpoložení (které nenarušilo ani to, že mi ujel nejdřív autobus a pak i vlak, a navíc mě čekalo běhání po úřadech), jsem dneska neměla náladu na barvy.
Volba proto padla na kombinaci sukně, svetru, punčoch a bot černé barvy, šedého kabátu a opět černé kabelky.
A aby té tmavé nebylo málo jako šperk posloužily náušnice s černými růžemi.
Jediné, co tedy na mě dnes zářilo, byla výrazně růžová rtěnka...



Můj nový šedý kabátek s velkým límcem, který byl láskou na první pohled, určitě ho uvidíte i v nějakém pozdějším outfitu.
Bohužel jsem ho nevyfotila zapnutý, což příště napravím, aby byl lépe vidět.


Celkově mám u oblečení černou nejraději a při otevření mého šatníku je to dost znatelné.
A co vy a tahle barva?
Přijde vám moc "smutná" nebo naopak dost výrazná?
Dejte vědět do komentářů!

Mějte se moc hezky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...