pondělí 16. června 2014

Vyzkoušeno: Nectra Color 900 přirozeně plavý

Nějakou dobu jsem nebarvila s myšlenkou a přesvědčením, že si nechám odrůst svoji barvu. A to samé jsem ještě minulý týden tvrdila kamarádce. Jenže ona mi pochválila střední plavou, kterou jsem měla hlavně na koncích. Od té chvíle jsem najednou začala vidět nehezké odrosty, které sice byly také plavé, ale spíše "myší" odstín.

Když jsem v sobotu u babičky listovala v časopise, kde jsem hledala inspiraci pro nedělní návštěvu kadeřnice, všimla jsem si barvy Nectra Color od Schwarzkopf - odstín 845 pralinkově plavý. 
Ještě ten den navečer jsem stála u regálu v obchodě a v ruce držela krabičku Nectry. Vybrala jsem ale nakonec světlejší - 900 přirozeně plavý, který podle krabičky sliboval, že by mohl být přesně jako ten odstín, který jsem měla na koncích.
  


U kadeřnice jsem si tedy nechala udělat jen střih a barvu aplikovala až doma. 
Výsledek je podle mě skvělý.
Odstín chytl přesně jako na krabičce. Jde o takovou tmavší teplou blond, která působí přirozeně.

Barva se míchá vymačkáním tuby do aplikátoru a snadného promíchání (klasika). Má dobrou konzistenci, která nijak nestéká, takže se dobře nanáší. Navíc docela voní... nebo spíše nesmrdí.
Jen jedno mínus jsem zaznamenala... poměrně hodně mě svědila hlava, když barva působila. Mám sušší pokožku, tak to asi bylo tím, ale rozhodně to nebylo úplně příjemné. Naštěstí vlasy zůstaly na svém místě :) a nezaznamenala jsem, že by mi při mytí nebo česání začaly padat. Naopak jsou plné energie, hebké a barva se úžasně leskne.


Jinak se s vámi také musím podělit o negativní zážitek.
Na instagramu a facebooku jsem se radostně chlubila novými brýlemi, ale na fotkách z dneška, kde jsem se snažila zachytit barvu, můžete vidět opět ty staré. První dva dny jsem na nové brýle moc neviděla. Myslela jsem si, že si oči jen zvykají.
Jenže pravé oko zůstalo de facto slepé.
Dnes se ukázalo, že se stala chyba a na předpisu jsem měla špatné údaje :(
Možná si říkáte, že je to blbost... ale mám velice komplikovanou vadu a jedno sklo stojí opravdu dost peněz (tedy pokud nechci na svět hledět přes dna půllitrů...), takže oprava není jen tak.
Nedalo se nic dělat... nová optika se předělává a já už se zase můžu jen těšit.

Toť pro dnešek vše :)
Dejte vědět, jak se vám barva líbí.
A napište i to, zda máte zrak v pořádku nebo také znáte peripetie nás "brejlounů"!

Mějte se moc krásně!

10 komentářů:

  1. Čoveče a zaplatěj ti to aspon tu změnu? :-O
    Barva dobrá, sluší ti! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamčo, bohužel ne... :( ale naštěstí nemusím hradit úplně celou částku, zřejmě jde to zkažené sklíčko předělat, protože klidně si mohli nechat proplatit celé nové...

      Vymazat
    2. Někdo to pokoní a ty to musí doplácet? No to je dost na pytel..

      Vymazat
    3. Bohužel... nebyla to chyba optika, ale předpis byl špatně napsaný, takže mi to těžko někdo uhradí. Každopádně už budu chodit k jinému doktorovi.

      Vymazat
    4. Proto k dr. už vůbec nechodím, optometři jsou pozorní a mají i lidské jednání. S očn. dr. jsem měla jen problémy a pokračovat v návštěvách u nich, dneska jsem už slepá.

      Vymazat
  2. Jaké byly tvoje původní vlasy? hnědé, nebo blond :) :) že ti to takhle chytlo

    OdpovědětVymazat
  3. Vymývá se tato barva rychle? :) :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...