středa 9. dubna 2014

Kosmetičtí oblíbenci i nic moc produkty

Moje nálety do drogérií bývají spontánní záležitostí, protože nejsem ten typ vidím v reklamě/na
internetu/v časopise, musím vyzkoušet.
K těm posledním došlo, protože jsem si říkala, že s přicházejícím jarem je potřeba nahnat do kosmetiky
trochu svěžího vánku

Mrknout tak můžete na recenze, přičemž jsem přidala i pár dalších věcí, které jsem za
poslední dobu vyzkoušela.



Rty

Po hodně dlouhém období výrazných rtěnek jsem začala nutně potřebovat světlejší lesk na rty :)
V košíku nakonec skončil XXXL Shine (Dazle Glow) od essence, který je možná trochu moc
třpytkatý a dost průhledný, nude rty s ním rozhodně nevykouzlíte. Takže je možná lepší k rozjasnění světlé rtěnky.
Podobně na tom je i jumbo stick (Rosy in love) z essence limitky Love Letters. Nazvala bych ho
příjemným balzámem na rty, který se leskne a nádherně voní. Pokud ale čekáte pastelovou světle růžovou,
tak budete asi zklamaní.
Naopak skvělou záležitostí je matná rtěnka opět od essence, mám odstín Cotton Candy 10 a je to úžasná
barva. Řekla bych, že kvalita je vzhledem k nízké ceně opravdu dobrá.


Na předešlé fotce se mi pozměnil odstín rtěnky, proto přikládám ještě jednu, která lépe odpovídá reálu.



Lesky v tubičkách nemám ráda, ale KissGloss od NYC (Murray Hill Melon 536) se mi líbil barvou, tak
jsem si řekla, že ho zkusím. Dělá mokrý efekt a jen lehounce zbarvuje rty. Na výrazné večerní líčení
se určitě nehodí, ale při běžném nošení potěší svěžestí, kterou rtům dodává.
Asi úplně nejlepší bude na léto, třeba k vodě.


Obličej

Mít smíšenou pleť je někdy na zbláznění, protože rovnováha se hledá velice těžko. Kamarádka mi nedávno
připomněla přírodní kosmetiku Ryor, a tak jsem hned dva produkty téhle značky vyzkoušela.
Jak jsem se na webových stránkách dočetla, bylinné tonikum a olejíček pomáhají v čištění a navíc působí protizánětlivě.
A musím uznat, že to tak opravdu funguje. Pleť se mi díky nim hodně zklidnila, takže něco na těch extraktech
ze šalvěje, jalovce a tea tree oleje asi bude.


Ať už na nedokonalosti, nebo na kruhy pod očima... essence Stay Concealer je skvělý.
Odstín Soft Beige sedí bledulkám a výborné je nanášení, protože díky praktickému balení se hezky roztírá
do ztracena.


Rozjasňovač (opět z limitky essence Love Letters, odstín 01 Love Poem) byl na pohled
moc krásný, tedy když byl nový. To sice nemá na kvalitu vliv, ale potěšilo mě to.
Rozjasňuje pleť parádně, jen se s ním musí opatrně, protože obsahuje třpytky, a to poměrně velké.
Takže pokud nechcete vypadat jako chodící disco koule, je lepší ho nanášet u okna na denním světle, ať se
pak nedivíte (ano, vlastní zkušenost, kdy jsem se na sluníčku třpytila skutečně až příliš...).


Po dlouhé době jsem změnila tvářenku. Věrná jsem bývala Dermacolu, ale pak mi do oka padla
Silky Touch Blush (50 Sweetheart), která stojí asi 60 korun.
Už po prvním vyzkoušení na ni nedám dopustit. Barva je jemná, má úžasný odstín a na pleti drží dobře.
Opravdu ji můžu vřele doporučit.


Aby upravené obočí drželo tvar, pomůže průhledná gelová maskara.
Už mi v kosmetické výbavě nemůže chybět.


Nehty

Se světlejšími patlátky na rty jsem sladila i nehty, které poslední dobou zdobily spíše tmavé a hodně výrazné
laky.
Rimmel 60 Seconds opravdu rychle schne a při dvou vrstvách i skvěle kryje. Pro jeho ozvláštnění je pak
možné použít třpytkové laky od essence (Colour&Go a Nail Art Special Effect Topper).
Problém ovšem nastává při odlakovávání. Jde to opravdu hodně špatně, ale tak už to u laků s třpytkami
obvykle bývá. 


Vůně

Na drahé parfémy si nepotrpím. Je to čistě můj názor, ale přijde mi zbytečné vonět se Diorem za tisíce
(oko přivírám tak maximálně u Chanelu), ale to je samozřejmě věc každého z nás.
Momentálně používám hlavně Mexx Black, ke kterému se vracím už několik let, a Instinct od Avonu.
U obou jde o výraznější vůni, ale (zvláště v případě Mexxe) s nimi sklízím úspěch.
Problém pak není ani u výdrže, která je s ohledem na ceny nadmíru uspokojivá.


Tělo

Blíží se plavková sezona, tak jsem se trochu zamyslela a došla k názoru, že tělová péče pro zpevnění pokožky, by rozhodně neuškodila. Pak se mi do rukou dostal balíček od Dermacolu, který obsahuje tělový olej a krém na dekolt a poprsí.
Oba produkty nádherně voní a navíc se hodně rychle vstřebávají, takže je stačí vmasírovat do pokožky a je možné se ihned obléknout. Doporučila bych ho třeba nastávajícím maminkám, kterým hrozí strie... ale nejen jim, pečovat je potřeba o obličej i tělo.

Enja Q10 Firming Body Oil má zvyšovat pevnost pokožky, dodat výživu a napomoci regeneraci, a to všechno hlavně pomocí olivového a avokádového oleje. Zatímco na obličeji mám velice citlivou a smíšenou pleť, moje pokožka těla má sklony k vysoušení, olej ji ale úžasně hydratuje, díky čemuž je pak krásně jemná a vypnutá.
Díky pumpičce si do dlaní dáte jen tolik, kolik potřebujete, takže balení je praktické.
Četla jsem recenzi, kde slečna uváděla, že byla mastná ještě dlouho po použití. Možná je to tím, že jsem opravdu sušinka, ale tenhle problém jsem nezaznamenala. Mě se vstřebává na jedničku.

Enja Push-up Bust Firming Cream má zabraňovat ochabování dekoltu a poprsí. Přiznám se, že ve svých pětadvaceti s tím ještě nemám žádný problém, ale na prevenci není nikdy příliš brzy, že?
Po použití krému, kterého stačí jen malé množství, je pokožka úžasně hladká.
Nelekejte se malého balení, vydrží dlouho, a to i při každodenním používání.
 

Jaké nové kosmetické objevy máte vy? Dejte vědět do komentářů!

Přeji vám krásný den!

4 komentáře:

  1. uuu toľko kozmetiky:))
    včera som na ten gel na obočie pozerala:) si s ním spokojná?
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsem s ním moc spokojená. Drží pěkně a stačí ho troška, aby obočí nebylo příliš slepené :)
      Přeji krásný den :)

      Vymazat
  2. Krásné jarní kousky :) A pěkný článek! Já jsem si teda lak od Rimelu koupila taky a mám pocit, že mi schnul 60 hodin a ne 60 vteřin :D Ale nevadí, má super obal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář :) Fakt? Tak to já jsem s ním právě spokojená, protože natřu a jdu :) To je zvláštní :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...