neděle 12. ledna 2014

Fenomén Tajemství

Názory na knihu Tajemství se značně liší. Možná máte jinou zkušenost, ale lidé kolem mě ji buď nesnáší, nebo naopak absolutně propadli tomu, co se snaží čtenářům přinést.
Osobně bych spadala spíše do druhého typu, nicméně se snažím vše brát tak trochu s rezervou a vzít si z toho to, co mi vyhovuje.

Bob Proctor: „Zákon přitažlivosti funguje vždy, ať už tomu věříte a chápete to, či nikoli.“

Zdroj: http://www.bux.cz/knihy/47524-tajemstvi.html.

Tajemství, které napsala Rhonda Byrne, je o významu pozitivního myšlení, kterým můžeme mnohé ve svém životě ovlivnit. Velmi zjednodušeně řečeno: budeme-li skutečně v něco věřit, vyplní se to.

Může se to zdát jako pohádka, ale rozhodně vám lépe udělá pozitivní myšlení, než stálá negace (u které mám pocit, že je pro Čechy neuvěřitelně typická). Na Tajemství pracovalo několik slavných a světově uznávaných osobností, jako například filozof, spisovatel a kouč Bob Proctor.

Pokud začnete knížku číst, může se vám chvilkami zdát možná až moc. Nemám ráda takové to ohromné nadšení, vypisování si motivačních hesel všude možně kolem, aby byla na očích, říkání si mott a přesvědčení, že teď bude svět jiný, když je známe. Nicméně mě knížka naučila, že důvěra ve vlastní jednání a sny může hodně pomoci v dosažení toho, co si přejeme. Každopádně... se daleko lépe žije s pozitivním myšlením, než neustálým přemýšlením nad tím, co nechci nebo co se může stát, když... 
Kolem knihy jsem přešlapovala několik let, ale nikdy jsem se k ní nedostala. Až vloni na ni došlo, a to v době, kdy jsem cítila, že konečně nacházím sama sebe a potřebuji změnit svoje částečně dost pesimistické myšlení. Zkrátka byl ten pravý čas na takovou četbu.

Pokud nejste zrovna nadšený čtenář a Tajemství by vás zajímalo, můžete si sehnat stejnojmenný film, který byl podle knížky natočený. Ale není špatné ho vidět, i když jste knížku četli, je posílením a připomenutím toho, co jste se dozvěděli.

Přes Tajemství jsem se dostala k dalším podobným knížkám. Už brzy se můžete těšit na článek o Tajemství přitažlivosti srdce.

Co si o takových knížkách myslíte? Čtete je? Napište mi o tom do komentářů!

Mějte fajn den!

2 komentáře:

  1. tajomstvo bola skvelá kniha. Mám prečitaných kopec motivačných knih, a mám velmi rada knihy s touto tematikou.

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně se k přečtení právě této knihy odhodlávám. Tvůj článek mi nejspíš pomohl rozhodnout se. :)
    Zatím jsem moc takových knih nečetla, nicméně mám v diáři opsané motivační citáty. A cítím dobrý pocit:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...