středa 17. července 2013

Pár kosmetických nováčků

Taky nikdy neodoláte, když jdete kolem drogérie? Včera jsem tam zašla s tím, že nic nepotřebuju... a odešla s několika věcmi, které mne opravdu zaujaly.


BB Cream Dermacol
BBčko jsem si koupila na blížící se dovolenou. V horku totiž nemám ráda klasický make-up, a tak je BB Cream lehčí formou, která je na pleti příjemnější. Záměrně jsem sáhla po tmavším odstínu kvůli opálení.
I když jsem ještě bledule, kterou jen lehce ošlehlo české sluníčko, BBčko jsem hned vyzkoušela. Překvapilo mne, že se pleti opravdu hodně přizpůsobil. Největší radost jsem měla z toho, že je opravdu daleko příjemnější než make-up, a hlavně po něm nemám suchá místa a loupající se nos, který mne momentálně trochu potrápil... takže hydratace funguje skvěle. 
Použila jsem k němu ještě korektor (hlavně na černé kruhy pod očima), protože jsem potřebovala ještě sem tam nějakou tu nedokonalost víc zamaskovat. A nakonec jsem vše zapudrovala bílým pudrem Essence All about matt. 
Takže za mě - palec nahoru!

Dermacol Volume mania mascara
Jsem řasenkový barbar, to přiznávám. Dokud prostě maluje, tak ji používám, žádné pravidelné vyměňování. A navíc pak vybírám spíše podle obalu než kartáčku nebo značky. Možná taky právě proto jsem včera sáhla po téhle Volume mania maskara od Dermacolu. Měla jsem štěstí, je parádní, dělá krásný objem a neslepuje.
Někde jsem na ni četla moc špatnou recenzi, kde bylo psáno, že opadává a dělá pod okem šmouhy. Musím říct, že to se mi nestalo, a to jsem ji měla celé odpoledne i večer. Pokud bych zažila stejné zklamání, určitě dám vědět.


Max Factor Smoky eye effect
Tak tohle mě nadchlo asi nejvíc! Stíny Max Factor Smoky eye effect. V DM měli asi šest variant, a to dokonce i bílou s černou pro kouřové líčení. Nicméně já jsem si pro letní denní nošení zvolila tuhle hnědou. Zvláště pro rychlé nalíčení je jsou to ideální stíny. Stačí použít světlou a pak očko ve vnějším koutku vykonturovat a je hotovo.


Colorama Maybelline
O Coloramě od Maybelline se píše hodně. Už jen ten výběr barev je skvělý, v DMku navíc jeden lak stojí 39 Kč. Neodolala jsem a vzala si tyhle tři. Zatím nevím, jak dlouho vydrží, ale zvláště ty pastelové jsou na nehtech opravdu úžasné a nemusíte si dávat pět vrstev.


Dermacol LOVE
Srdíčkové balzámy na rty obletěly snad všechny beauty blogy a já jsem si říkala, že nechápu, co je na nich tak úžasného (snad kromě hezkého obalu a tvaru do srdíčka). Ovšem nakonec se z toho vyklubala láska na první natření. Všechny druhy tohoto balzámu nádherně voní. U regálu jsem stála poměrně dlouho, protože jsem váhala nad barvou. Nakonec jsem sáhla po této světlounké. Neočekávala jsem zázraky, protože takových barevných balzámů mám doma hodně a barva nakonec na rtech není v podstatě vůbec znát, takže je stejně přetírám rtěnkou (ani Maybelline Color Whisper mě nenadchnul). 
Ale pozor, spletla jsem se... Dermacol se vyznamenal. Balzám má krásný obal, příjemnou vůni, a dokonce i úžasnou barvičku na rtech. Je opravdu maximálně příjemný... 


Studio Lash Eye Liner Miss Sporty
Po dlouhé době jsem se stala nevěrnou svým oblíbeným linkám ve fixu a pořídila jsem si tyhle tekuté linky. Bála jsem se štětečku, přišlo mi, že s ním musí být líčení linek mnohem náročnější. Je fakt, že je náchylnější k otřesům ruky, je trochu složitější udělat linku, aby neměla nepravidelné okraje. Na druhou stranu se mnohem lépe líčí "ocásek" linky.
Velkou výhodou je pak to, že se štětečkem lépe dělají tenké linky. A taky mi přijde, že černá je černější než u toho fixu :)


Na "skupinové" fotce věcí, co jsem si včera přinesla z drogérie, jsou pak ještě vidět balzám s ochranným faktorem 50, který jsem koupila na dovolenou, a pak také malý krémík. Ten je určený pro miminka, ale vzhledem k tomu, že mám opravdu hodně citlivou pleť, občas se mi podaří se po něčem osypat. A to se právě nedávno stalo, pak je nejlepší (nebo aspoň já to mám na sobě vyzkoušeno) dětská kosmetika a mýdlo pro alergiky. To mě většinou hned zachrání.

Copak jste si nového koupili vy? Dejte vědět pod článkem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...