středa 17. července 2013

OOTD: Černá a bíla se mají rády!

Dnes jsme měli pořádné teplo, a tak jsem si chtěla obléknout něco vzdušného a pohodlného. Dlouho jsem lovila ve skříni, než jsem vytáhla tyhle šatičky značky Innocence. Koupila jsem si je před několika měsíci v outletu a měla jsem z nich ohromnou radost. Pak jsem si je zkusila doma, usoudila, že na takové šaty nejsem ten správný typ, a zahodila je do skříně. Při dnešním hloubkovém průzkumu mojí garderoby se mi jich ale zželelo a vyzkoušela jsem si je ještě jednou.
Přijdu si v nich sice jako patnáctiletá, ale nejsou tak strašné. Doplnila jsem je jednoduchými černými náušnicemi, které skvěle ladí k okraji výstřihu, prstýnkem a psaníčkem. Na nohy stačily úplně obyčejné balerínky, i když nějaké hezké páskové sandálky by asi byly lepší.
A abych tu černou a bílou trochu rozbila, nehty jsem nalakovala modrou Coloramou (odstín 80). 



Taky máte nějaké oblečení, které jste si s nadšením přinesli z obchodu, a doma zjistili, že ho až tak moc nosit nebudete? Možná je čas provětrat skříně, třeba se budete divit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...