pátek 12. července 2013

Sladký domov!

Protože jsem teď čtyři dny ležela a prožívala perné chvilky se zubem modrosti (jestli moudrost takhle bolí, tak děkuji, ale nechci!), vůbec nikam jsem se nedostala. Dnes už je to lepší, a tak jsem přemýšlela, o čem bych mohla napsat článek. Jak jsem koukala kolem sebe, uvědomila jsem si, že móda hraje velkou roli v tom, jak to u nás doma vypadá. A proto bude dnešní článek o tom, co ovlivňuje naše živobytí :)

Mám ráda čisté a tzv. poloprázdné prostory, které ale působí příjemně. Takže celý byt, kromě chodby, máme vymalovaný krémovou barvou. Vlastně kompletní ladění je do takové béžovo-krémové barvy (dokonce i morče :D).

Protože mě baví různé východní záležitosti, máme několik buddhů, stojanů na vonné tyčinky a hodně svíček. Dokonce úspěšně pěstuju několik orchidejí.


Pro práci mám svůj koutek se stolem a knihovnou. A tady je to pracovní zaměření na módu znát nejvíc... 
V rámečcích nejsou krajinky, ale fotky z katalogu nádherných šatů od Blanky Matragi. Chybět nemůžou ani nějaké ty fotky a kameny, jejichž význam a působení mě zajímají.


Papírové šuplíky z Ikey. Hodí se na cokoli, dávám do nich líčení, které používám nejvíc. Jejich cena byla okolo 200 Kč, bohužel už to nevím úplně přesně. Musí se jen dávat pozor, aby v nich nevytekla třeba pleťová voda... 

Praktické využití nepraktické dekorace...

Propagační materiály mám všude možně. Jednou za čas je proberu a vyházím ty, které se mi už nehodí. A chybět nemůže ani nějaké to počtení, i když dávám přednost knížkám.

A jedno blonďaté morče na závěr :)


Tak to je vše. Dejte vědět do komentářů, co nejvíc ovlivňuje váš domov, a čím se rádi obklopujete!

1 komentář:

  1. Ty obrázky šatů od Blanky jsou suprově originální! :) U mě v pokoji momentálně nic nekraluje v natolik větší míře, že bych to mohla považovat za důsledek nějakého ovlivnění. Míchá se tady kosmetika, módní doplňky a knihy.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...