neděle 7. července 2013

Lindex znovu... a lépe!

Už to bude skoro vypadat, že mě Lindex za články nějak odměňuje. Není tomu tak, ale tahle značka se v poslední době stala mojí oblíbenou. Začalo to speciální kolekcí, která vznikla ve spojení se značkou Missoni, a pokračuje to směle dál :)
A protože moje návštěva, o níž jsem psala minule, byla trochu zklamání (líbily se mi jen kalhoty a saka), dneska jsem zašla do Lindexu na Chodově. Vřele doporučuji se tam podívat. I zde samozřejmě probíhají slevy, ale nabídka je daleko lepší. Opět se sice (hlavně u šatů) vyskytl problém s velikostí 34, ale výběr byl i tak skvělý. Mrkněte na věci, které mě zaujaly nejvíc...

Botky 599,-
399,- (PC 599,-) 
399,- (PC 899,-)
299,- (PC 699,-)



Krásné, ale bohužel velké. Menší navíc neměli :(


Chodíte do Lindexu? Zaujalo vás něco z věcí, které zaujaly mě? :)

1 komentář:

  1. Lindex má skvělý plavky - každej rok se mi tam nějaký líbí a navíc suprově padnou a nejsou drahý :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...