neděle 9. června 2013

Nedělní zámkování

Protože bylo o víkendu konečně aspoň trochu hezky, vydali jsme se s mužem podívat na zámek Červená Lhota. Za výlet to tam určitě stojí. Celé místo je krásně udržované, zvláště park je pro romantickou procházku jako dělaný.


Líbí se mi, že tam mají různě rozmístěně stoly s židlemi. My jsme se usadili právě tam, kde je nejkrásnější výhled na zámek a vodu, která ho obklopuje.

Na výlet jsem zvolila romantický outfit, u kterého jsou asi nejvýraznějším prvkem kraťásky s růžemi. Ty jsem ulovila v Kolíně v naprosto no name obchodě, který sídlí ve velké hale a je dost neidentifikovatelný. Sekáč, outlet ani vietnamci to nejsou. Těžko říct... ale z kraťásků za 250,- mám zkrátka velkou radost. Potvrzuje se tak, že na ceně ani značce nemusí záležet. I když jestli se mi někdo chystá koupit třeba kabelku LV, tak se bránit nebudu... :) 


Košile je z mého oblíbeného Jane Bond, stála cca 500,-.


Takže na závěr: doporučuji výlet na Červenou Lhotu, no name obchody i Jane Bond :)

A jak vy jste si užili víkend?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...