úterý 4. června 2013

Další barevná kreace - hurá do ombré!

Ombré variací kolem přibývá. Na někom se mi líbí, na někom ne. Lákalo mě, ale odolávala jsem s tím, že nemusím mít všechno. No a je to tady... dnes jsem se rozhodla, že to zkusím. Nechtělo se mi ke kadeřnici, a tak jsem v obchodě popadla odbarvovač a dala se do díla sama.
Chtěla jsem opravdu přirozené a lehké ombré s jemnými přechody. Překvapivě se to i podařilo... tedy na druhý pokus.


Při smývání odbarvovače jsem měla teorii, že to tak budu moci nechat. Po usušení vlasů mě tato myšlenka přešla. Ano, ombré vzniklo a nebylo špatné, ale na mě to byl až moc velký kontrast. Konce byly opravdu úplně nejsvětlejší blond.

A tak jsem ze zásob vytáhla svůj šampon na barvení. Napatlala jsme ho nejprve na tmavší část vlasů a pak jsem ho na patnáct minut dala i na ty odbarvené části. Vzniklo poměrně přirozené ombré, které od tmavé zlaté blond přechází v krásně zlatavou světlounkou. A konečky? Zničené byly a zničené budou, dokud se neodhodlám k zastřihnutí.

Použito

Omlouvám se za kvalitu fotek, byl po ruce jen mobil, který samozřejmě hodně mění barvy (zvláště při focení v místnosti). Určitě brzy vymyslíme zase nějaké focení s Kamčou a tam budou vlasy vidět takové, jaké jsou.

A co vy? Vyzkoušeli jste ombré nebo je ho kolem už příliš?

9 komentářů:

  1. Vypadá to moc dobře! Takže první byl odbarvovač a na to ten světle hnědý šampon? A po odbarvovači ti zůstal nějaký ostrý přechod? Nebo jak to vlastně vypadalo po odbarvení?
    PS: super blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Luci :) Ano, nejprve jsem použila odbarvovač. Po něm vznikl poměrně dobrý přechod, ale příliš velký kontrast, na koncích byla opravdu nejperoxidovější blond :) Proto jsem pak na to šoupla ten šampon a bylo po problému :)
      Jinak aby přechody nebyly příliš ostré, tak jsem používala kartáček na zuby a odbarvovač jsem nanášela postupně, aby působil na konečkách déle a výš kratší dobu :)

      Vymazat
  2. Ombré se ti opravdu povedlo! Tahle úprava se mi líbí, ale nevím jestli bych si to sama nechala udělat. Nicméně tobě to opravdu sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné to bude na sluníčkum co se dnes zkusilo ukázat ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné odlesky to bude házet na sluníčku, které se dnes (jako na zavolanou) zkusilo ukázat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vlastně mi čteš myšlenky, protože když jsem dneska šla do knihovny, tak jsem byla příjemně překvapená, jak to vypadá na sluníčku :) Myslím, že u ombré přes léto určitě zůstanu :)

      Vymazat
  5. Markéta: Klobouk dolů, moc Ti to sluší! ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...