pátek 10. května 2013

Včerejší vítěz a poražený mezi lesky

Včera po cestě za chvilkou študýrování (viz předešlý článek), jsem v tramvaji zjistila, že s sebou nemám svou oblíbenou rtěnku od Sephory, kterou jsem zrovna měla na rtech. Takže tragédie :D
Lovila jsem v kabelce a našla dvě jiné – rudou a výrazně růžovou. Potřebovala jsem ale něco jemnějšího, a tak jsem po cestě zaskočila do drogérky a sáhla po dvou lescích. Zatímco jeden je pro mě absolutní vítěz, druhý je poraženým a už teď vím, že ho budu používat jen hodě málo.


Ano, je jasné, že jde o lesky dvou dost odlišných značek, ale cenově vyšly stejně (oba stály do 100 Kč – i když mám dojem, že ten od Dermacolu byl v akci), a tak si dovolím je porovnat.

Báječný Dermacol (odstín 04)

Po zaznění fanfár bych tenhle lesk vyhlásila za vítěze. Po dlouhé době levná varianta fajn lesku. Krásná růžová barva a jemné třpytky. Navíc nijak příliš nelepí a krásně voní. Takže pokud chcete něco lehkého na letní přetření rtíků, pak bude tenhle lesk tou správnou volbou.


Miss Sporty – Hollywood Forever (128  Iron Pink)

Jak mám docela ráda Miss Sporty, tak tohle bylo zklamání. Na rozdíl od Dermacolu jsou v tomhle lesku hrubší třpytky. Světlá růžová se mi líbí, je hezky jemňoulinká. 
Velké mínus je, že by se lesk dal použít místo lepidla. Je jasné, že na lesky se například vlasy lepí jako divé, ale tady se vám lepí k sobě i rty, a to fakt hodně nepříjemně. Pokud vám navíc někdo vlepí pusu, předáte mu lepkavost a pojedete v tom oba.


Dermacol má větší aplikátor, možná je až zbytečně dlouhý, ale ničemu to nevadí. Jen je škoda, že není nijak tvarovaný (jako u lesku od Miss Sporty), osobně se mi pak lesk nanáší lépe (rovnoměrněji). Ale upřímně řečeno, tohle u mě velkou roli nehraje, zvláště u takto levných lesků. Takže Dermacol vítězí i přes tenhle fakt.


A co vás v poslední době nadchlo nebo naopak zklamalo?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...