čtvrtek 16. května 2013

P-shine – nehty jako ze škatulky

Dlouho jsem byla ze svých nehtů nešťastná – třepení, lámání a záděry (ble). Vyzkoušela jsem klasické gelovky, a dokonce i akryl. Vždycky vypadaly první týden krásně, jenže i když jsou nekvalitní, rostou mi nehty strašně rychle, a tak jsem musela na doplňování hodně často, na což jsem neměla čas. Navíc mě nebavila jedna barva celé dva týdny. 

A tak jsem sundala umělotinu a vyzkoušela snad úplně všechno – mastičky, olejíčky i biosil (na vlasech výsledky vidím, ale na nehtech moc ne). Až mi došla trpělivost a objednala se na p-shine.

V první řadě je to příjemná záležitost. Seděla jsem u paní Miládky asi 40 minut, ale s tím, že mi dělala i masáž rukou a dodávala výživu nehtům. A taky jsme si hezky popovídaly... :)

Nehty odlakovala a vydezinfikovala, pak mi upravila i jejich okolí a odstranila vroubky. Líbilo se mi, že je nijak příliš nedrhla, takže je neztenčila (což mně se s leštičkou vždycky podařilo... bohužel). Opravdu je jen vyhladila, ovšem do matna, protože jinak by na to pak samotný p-shine nechytil. 

Nanesla pastu (z křemičité hlinky) a leštila. To samé potom udělala i s pudrem (včelí pyl).
Znovu bych měla jí po 14 dnech, aby to mělo ten správný účinek. Pak už stačí po 3 až 4 týdnech.
Paní mi ještě doporučila podbarvit konce bílou tužkou (např. Astor Nail White Pencil), ale já na ně stejně dávám barevné laky, tak to není potřeba.

Abych to uzavřela. Nehty jsou krásně pevné a lesklé. Po dvou dnech (protože se nemá lakovat hned) jsem je přetřela ještě zpevňovačem (Artdeco Diamantový zpevňovač - cca 350 Kč) a na okolí nehtů používám olejíček Sally Hansen (do 200 Kč). Vypadá to, že moje ruce budou zase vypadat poměrně normálně.

Po p-shinu a se zpevňovačem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...