neděle 28. dubna 2013

Pár fotek z rozhovorů na Bratislavských módních dnech - 1. část

Vyzpovídali jsme během Bratislavských módních dní řadu návrhářů a musím říct, že všichni byli velice ochotní a rádi si s námi popovídali. Jednotlivé rozhovory je možné najít na odkazech, které jsou umístěné na jménech návrhářů.

Úspěšná slovenská návrhářka, která se svou tvorbou v květnu odlétá do New Yorku na Slovak Fashion Night 2013. Osobně jsem se do jejích modelů zamilovala, kombinace černé a bílé mě nikdy neomrzí...


Monika představila hodně ponurou a netradiční kolekci, ale sama byla jako sluníčko. Byla pohodová a rozhovor s ní byl nejen příjemný, ale také plný smíchu.

U Přemysla Hytycha mě překvapilo, že jde vlastně o člověka, který se zabývá floristikou a k módě si jen tak „odskočil", aby vytvořil kolekci, která není určená jen na jednu sezonu, ale na celý rok.

Moniku jsem si už na mole zapamatovala podle krásných šatů, které měla na sobě, rozhovor s ní byl příjemný, protože na mě působila opravdu klidným a vyrovnaným dojmem. Byl to jeden z rozhovorů, u kterých můžu říct, že ze mě okamžitě spadla jakákoli nervozita.

Taťána KovaříkováVelmi úspěšná česká návrhářka Taťána Kovaříková byla snad nejusměvavější na celých BMD. Nejvíc nás pobavila ve chvíli, kdy při rozhovoru na svém stojanu našla šaty, které ale nebyly od ní. Její spontánní reakce „Aha, to jsme asi někde ukradli" nás opravdu rozesmála... Ale abych předešla omylu, šaty byly samozřejmě vráceny tam, kam patřily :) 

Róbert byl asi nejméně tradiční ze všech návrhářů na BMD, protože svoje modely tvoří náročnou grafikou a navíc i dámské modely navrhuje na mužských. V rozhovoru prozradil víc... 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...