pondělí 18. ledna 2016

DIY: Vintage větve do dětského pokoje

Na začátku byla sklenice, krajkové tričko a hromada roští.
Na konci vintage dekorace do dětského pokojíčku.

Nejprve jsem ozdobila sklenici.
Klasickým herkulesem jsem na ni nalepila krajku z trika, přidala jsem srdíčko a mašli a bylo hotovo.


Pak nastala fáze "barvení". Několik dní jsem ve vaně skladovala ono roští, které jsem dotáhla domů z procházky (viz článek Kterak jsem se vydala pro nové boty... i s polovinou stromu). Den co den šly větve na chvilku z vany a po vykoupání celé rodiny opět do vany.
Tu jsem vystýlala novinami a barvila větvičku po větvičce.

Následně už stačilo jenom rozvěsit pár kupovaných dekorací a z papírových kapesníčků vytvořit nějaké kytičky.


Co vy na to?

Mějte se moc krásně!

5 komentářů:

  1. Dufala som ze nieco z toho vytvoris ked si uz absolvovala taku cestu :) je to krasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D přece ten kus přírody nenechám ležet ladem, když už jsem s ním zažila mnohé :D

      Vymazat
    2. a samozřejmě moc děkuju :)

      Vymazat
  2. Wow! :) Nádhera. :) Zaujímalo by ma, kam na tie nápady chodíš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) mě tak nějak vždycky něco napadne... třeba tohle :) jinak koukám ráda na pinterest :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...