neděle 4. října 2015

Podzimní detox: Den 7.

Poslední den!
Jsme jako na trní a už mluvíme jen o jídle.

Čtěte dále...



Jídelníček

Snídaně: Hrníček mladého ječmene
Horký ovocný salát

Do hrnce jsem dala trochu agávového sirupu a rozehřála ho.
Pak jsem na něm prohřála nakrájené ovoce.
Bylo to výborné!


Oběd: Pečená zelenina s rukolou

Nakrájenou zeleninu jsem upekla (podlitou vodou).
Muž tento pokrm označil za vítěze týdne a skutečně si pochutnal.
Já jsem to nezvládla. Připomínalo mi to nenáviděné lečo ve větších kusech.


Odpoledne: Ovocný salát s datlovým sirupem


Večeře: Drahá polovička si dala opět pečenou zeleninu, já jen rukolu se šťávou z oběda.
Ani to mě ale příliš neuchvátilo.


Pití: Voda s citronem, čisticí čaj, kopřivový čaj

Dojmy

Poslední den nebyl tak náročný jako předchozí. Velký problém byl v tom, že jsem už moc nevěděla co si dát k jídlu, když mi pečená zelenina opravdu nechutná. Na druhou stranu je vidět, že to s tím hladem nebylo tak hrozné, protože jinak by mi bylo naprosto jedno, co jím.

Celý týden mi moc chybělo pečení. Poslední den jsem už nevydržela a pro přátele upekla čokoládovo-banánové muffiny a pro nás na druhý den naše oblíbené chlebáky.
Nutno přiznat, že obojí jsme ochutnali hned po půlnoci.
Stydíme se za to, leč bylo to silnější než my.


V úplně posledním článku o detoxu se dozvíte, co nám ten zvláštní týden dal.
Zatím se mějte moc pěkně.

2 komentáře:

  1. Obdivuju Vás, vážně! Bude nějaké shrnutí detoxu? celé jsem to sledovala a zajímají mě Tvé obecné dojmy.. :)

    Ale poslední fotky mě stejně uchvátily nejvíc! :D

    Janina
    http://janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :) Shrnutí už chystám, tak během několika dní bude :)
      :D no, na tom jsme si pak pochutnali nejvíc.

      Přeji krásný večer :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...