středa 1. července 2015

Prague Fashion Market

Mám ráda originální kousky, a proto vyhledávám akce typu Prague Fashion Market.
Pojďte se mrknout, co mě na tom sobotním zaujalo!


Jane Bond

Puntíky, kam oko dohlédne... takový byl stánek obchodu Jane Bond. A nejen to. Nádherné retro šaty všech možných barev i různých potisků.
Nebyla jsem jediný nadšenec, naopak. U stánku byl zrovna pěkný frmol.

V kamenném obchodě Jane Bond jsem byla už několikrát (najdete ho na adrese Francouzská 592 v Praze) a vždy jsem si odnesla nějaký pěkný kousek. Když jsem viděla nabídku na PFM, rozhodla jsem se pro další brzkou návštěvu. Potřebuji totiž na výběr víc klidu, takže  na akci jsem se jen pokochala.


Julius Fashion Shop

Obchod JFS najdete v pražské Ostrovní ulici (nedaleko Národní třídy). Vybírat zde můžete různé originální modely i doplňky, a to hlavně od našich návrhářů.
Nabídka je pestrá, což bylo znatelné i na stánku.
Mě nejvíce zaujaly šaty s puntíkatým vrškem a Marilyn na sukni.

Mrknout můžete i na eshop.


Kuzmarkt

Miluju "věci po babičce", proto jsem hodně času strávila v maličkatém stánku obchodu Kuzmarkt (kamenný najdete na Letné -Dobrovského 22). Kabelky, drobnosti, doplňky atd., vše s tajemnou patinou dávných let.


Zona urbana

Už vás někdy napadlo, že ze starého dopisu, novin, not, mapy či desky může být super kabelka nebo peněženka?
Ne?
Tak mrkněte, co nabízí Zona urbana!
Geniální nápad.


U Štěstí dam

Mašle, vázanky, límečky... to je moje!
Jsem ráda za objevení rodinného obchůdku U Štěstí dam, který je dílem maminky a dcery.
Jejich výrobky jsou naprosto úžasné, najdete je na Fleru.


Mějte se moc hezky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...