pondělí 29. června 2015

Trocha toho zkrášlování

Po dlouhé době přicházím s kosmetickým příspěvkem.
Vybrala jsem totiž v mém arzenálu pár věcí, které vám chci ukázat.
Bohužel nepůjde jen o chválu...

Encyklopedie moderní ženy z počátku 60. let.

Beautifying lip smoother od Catrice

Na rudých a křiklavě barevných rtěnkách mám závislost, nicméně někdy je příležitost spíše na něco méně výrazného. A tak jsem si pořídila dva nové lesky od Catrice.
První je v odstínu 020 Apricot cream a má nude barvu, druhý 030 Cake pop je růžovější.
Oba jsou velice jemné a mají vyhlazovat pokožku rtů, což skutečně dělají. Nádherně voní a dokonce sladce chutnají. Ne že bych byla nějaká pojídačka rtěnek, ale přeci jen pachuť není vůbec příjemná.
Aplikátory jsou příjemné a lesk se s nimi nanáší pohodlně.
100% vřele doporučuji.


Řasenka Miss Manga Punky od L´Oréal Paris

Poslána mi byla z internetového obchodu krása.cz, kde moc ráda nakupuju, bohužel ale tenhle výrobek mi příliš nesedl.
Řasenka slibuje ohromný objem, který se ale bohužel alespoň na mých řasách nekoná. Co se týká líčení očí, jsem náročná. Nosím brýle, které zvětšují, takže každý sebemenší detail je vidět. Řasenka má sice temně černou barvu, ale příliš nerozčesává řasy a dělá z nich nevzhledné trsy. Slepování je hodně znatelné a možná něco dělám špatně, ale nepomohl mi proti němu ani ohebný konický kartáček.
Kladem je, že dobře drží, nedrolí se a ani nerozmazává.

Úplně bez řasenky.
S Miss Manga Punky.

 Krém Karin Herzog

Karin Herzog je luxusnější švýcarská značka, která se specializuje na výrobky obsahující kyslík.
Vyzkoušela jsem AHA Cream, který obsahuje ovocné kyseliny, jež mají dodat hydrataci, zvýšit pružnost a pomoci v odstraňování odumřelých buněk. Použít ho mohou ženy starší i mladší, protože je vhodný na zralou a případně i problematickou pleť.
Krém zanechává pokožku opravdu hezky jemnou i hydratovanou a rychle se vstřebává.
Jenže... velkým mínusem je vůně. Krém je tak přeparfémovaný, že to je hodně nepříjemné. Používat se má na noc, ale jít spát s tímto odérem nejde. Nejsem proti parfemaci, jenže čeho je moc, toho je příliš. Navíc o ovocnou vůni nejde ani omylem.


Mějte krásný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...