pondělí 13. října 2014

PODZIM!

Podzim je prostě krásný... Už se zase opakuju, jenže já ho tak prostě vnímám... a letos možná ještě víc, když mi v žilách běsní hormonální bouře :)
Vyčkáváme, až se malá rozhodne jít na svět.
Ještě má sice nějaký čas, ale na druhou stranu to také může být každým dnem.
Tak uvidíme.

Ale k dnešnímu příspěvku, který právě s podzimem tak trochu souvisí...
Nedávno jsem byla vyzvána, abych na Domodi.cz udělala nějaké koláže. Dřív jsem si jen tak blbla na Polyvore, což je podobné, ale tenhle web mi přijde lepší.
Docela mě to chytlo, proto jich pár přidávám i sem. Jen tak... na kochačku a jako tip, čím je možné si to hezké roční období ještě více zpestřit :)

Kabelky OPPO, šperky Troli, deštníky Doppler.
Kabelka Bulaggi, peněženka Doca, náušnice Li-LA-LO, prstýnek + přívěšek + náramek Esprit, hodinky Esprit, náramek We Positive.
Peněženka Guess, prstýnky Preciosa, přívěsek JOOP!, náušnice + přívěšek + prstýnek JOOP!, náramek We Positive, hodinky Michael Kors.
Jelínci DEERS.

Všechny ty krásné serepetičky na kolážích jsou ke koupi na eshopu Módnídoplňky.cz.

Vybrali byste si?
Mějte pěkný den!

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...