pátek 5. září 2014

Kdo maže, ten jede!

Různé olejíčky v dnešní době patří do klasické výbavy snad každé těhule. Slibují nám totiž předejití vzniku strií i nástřihů.
A já pevně doufám, že tento slib alespoň v nějaké míře dodrží.
Mažu poctivě a zatím nikde ani prasklinka, ale je pravda, že kůže dostává asi nejvíce zabrat právě teď - tedy od začátku 8. měsíce.


Bi-Oil

Bi-Oil se do povědomí lidí zapsal hlavně svými televizními reklamami. Mě osobně tedy přijdou hrozně zvláštní a podivně ponuré, ale protože na olejíček slýchám poměrně hodně chvály, řekla jsem si, že ho vyzkouším.

Účinkovat by měl i na již vzniklé strie a jizvy, dále také slibuje pomoc ve sjednocování odstínu pleti a zlepšování stavu stárnoucí a dehydratované pokožky. Je hypoalergenní a vhodný i pro citlivou pokožku, obsahuje oleje z měsíčku, levandule, rozmarýnu a heřmánku.
Rychle se vstřebává a zanechává pokožku jemnou. Nádherně voní a při každém mazání jej není potřeba velké množství, protože se krásně roztírá.

Jeho mínusem je poměrně vysoká cena - 60ml balení za cca 300 Kč. Na druhou stranu při každodenním používání vydrží déle než měsíc.



HiPP Mama Sanft

Nádherná vůně -  to je první, co mě napadne, když vidím tenhle olejíček.
Jasně, podstatnější jsou účinky, ale voní opravdu krásně.

Co se týká obsahu, opět by mělo jít o několik olejů - mandlový, slunečnicový, kokosový a jojobový; dále o výtažek z rakytníku a antioxidanty, které by měly napomáhat v zabraňování poškození pokožky při napínání.
Byl to první olejíček, který jsem si koupila (někdy na začátku pátého měsíce) a jsem s ním opravdu moc spokojená. Dobře se roztírá, jen je o něco mastnější než Bi-Oil, takže je třeba nechat pokožku trochu déle odhalenou, aby se neumastilo oblečení.

Cena: cca 250 Kč za 100 ml


Mimochodem... pád ze schodů balení tohoto olejíčku nevydrží. Mám to vyzkoušeno :D



Saloos - Olej na masáž hráze

Péče o hráz je taková citlivější záležitost. Nu ale tak, všechny víme, že ji asi nepůjdeme hledat k rybníku, že? Každopádně masáž této malé části těla má omezit nutnost nástřihu při porodu, protože zvýší její elasticitu. Zkušenosti maminek jsou různé a se svojí se s vámi nyní ještě nepodělím. Nicméně pokud něco může alespoň trochu pomoci, aby ten děsivý zákrok nebyl nutný, sem s tím!

Výrobky od Saloos mám ráda, protože jde o přírodní kosmetiku. Olejíček k masáži hráze obsahuje mandlový a olivový olej a Geránii, což je rostlina z rodu Pelargónií. Tato kombinace má zvláčnit pokožku a zajistit její pružnost i odolnost vůči poraněním.

Cena: okolo 120 Kč za 50 ml


Jako podpůrnou kosmetiku na tělo používám ještě výrobky od Dermacolu (Enja Q10 Firming Body Oil a Enja Push-up Bust Firming Cream), o kterých jsem psala v článku Kosmetičtí oblíbenci i nic moc produkty.

Čím se mažete vy (těhotně i netěhotné)?


Mějte fajn den!

2 komentáře:

  1. Jani gratulujem a prajem nech tehotenstvo prebieha, čo naj :) mne sa počas tehotenstva osvedčili tieto vecičky ;)
    http://www.mothersinprague.cz/2014/01/must-have-for-pregnant-women-alebo.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...