středa 20. srpna 2014

Kam se hrabe straka!

Šperky a ženská - to je taková osvědčená kombinace.
V mém případě je to skoro posedlost, řekla bych. Nicméně protože mám ráda hodně muziky za málo peněz, naleznete u mě převážně bižutérii. Pro dnešní článek jsem vybrala kousky, které nosím nejčastěji a u kterých si navíc pamatuji, kde jsem je kupovala. Třeba se někomu něco zalíbí a nechá se inspirovat :)


Co se týká kovu, převažuje u mě hlavně zlatá.
Ráda chodím třeba do I am, Bijou Brigitte nebo Claire´s, ale ještě raději mám takové ty náhodné nákupy.
Tím byl například náhrdelník (na obrázku dole), který jsem i s náušnicemi ulovila v Kiku... za 70 korun.  


Perly a perličky.
Jsou krásné a jemné. a to i v kombinaci se zlatou a barevnými květinami.
Originální náhrdelník je z obchodu Stoklasa.


Moji výbavu bylo třeba doplnit o nějaký méně robustní barevný šperk, protože ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása. Trn z paty mi vytrhl internetový obchod šperky.cz. Jde o náušnice z kolekce Troli Cabo (typ Cabo Light Rose). Jsou lehoučké a pod UV světlem svítí. Zaujaly mě hlavně svým matným provedením, které zajímavě odráží světlo.
Vybrat si k nim můžete také moc hezký řetízek s přívěskem.


U balení třech párů náušnic se opět dostáváme k obchodu Kik.
Nadchly mě růžičky, které v uších vypadají opravdu nádherné.


Vintage náhrdelník s kytičkami je z Wayfarer.cz.


Originálním kouskem je krajkový náhrdelník.
Šlo by ho snadno vytvořit i doma, ale já jsem mu neodolala v H&M.



 Jaké šperky nosíte nejraději vy?
Dejte vědět do komentářů!

2 komentáře:

  1. Krásné kousky :) Také mám hodně ráda všelijaké doplňky, naušničky a prstýnky :) zaměřuji se na ně čím dál víc, ale třeba masivní nebo výrazný náhrdelník nemám zatím ani jeden :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vintage náhrdelník se mi líbí moc! Osobně poslední dobou nosí snad jen a pouze zlatou bižu, mám ráda takové ty masivnější věcičky k jednoduchému outfitu... :)

    bloggopis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...