úterý 8. července 2014

Ze starého nové: Krásná vintage polička

"Je stará, oprýskaná a vůbec si ji u nás doma neumím představit.. to spíš na chalupu," velice opatrně prohlásil muž, když jsem celá rozzářená hleděla na poličku, která jeho tatínkovi sloužila  jako odkládací prostor v dílně.

"Bude dokonalá," uzavřela jsem veškeré debaty ve chvíli, kdy už ležela v kufru našeho auta.
A nutno podotknout, že nakonec jsem dostala za pravdu...
Stačilo pár drobných úprav!


Polička na sobě měla tmavý nátěr a velkou spoustu špíny. Stačilo ji okartáčovat a pak dlouze šmirglovat.
Pokud by barva nebyla aspoň trochu odstraněná, nechytla by bílá dobře a sjednoceně.

Očištěnou poličku jsme natřeli matným Balakrylem UNI... dohromady asi čtyřikrát.
Dostala nádhernou čistou bílou barvu, která se na béžové zdi úžasně vyjímá.


Zatím se na ní vyjímá pár knížek obalených do perleťových papírů, růžička a dřevěné srdíčko.
Stále hledám něco vhodného k zavěšení na háčky.
Poraďte, co byste na ně umístili vy? :)


Stejně úžasné skvosty, u kterých platí, že ze starého je nové, máme ještě tři, přičemž jeden z nich už visí v kuchyni.
O něm zase příště, v nějakém dalším článku.

Mějte se moc hezky!

12 komentářů:

  1. Tyhle články miluji, naprosto úžasné nápady! Tu poličku bych brala hned domů :D ! Je to parádní změna, teď působí tak romanticky, něžně... prostě nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář :) Mám z ní velkou radost :)

      Vymazat
  2. Vypadá nádherně! Super článek :))

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná práce! Já bych na háčky pověsila třeba proutěná srdíčka nebo podobné závěsy, které se dají koupit v květinářství. Na internetu určitě najdeš spoustu inspirace ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem různě po internetu, ale zatím se mi po obchodech nepodařilo sehnat nic, co by se mi tam skutečně líbilo :) Chce to čas, jistě se něco objeví :) Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  4. Moc se mi to líbí, fakt super :) !!

    http://thekatesdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné, úžasné barvičky a dokonalá polička, tu bych do pokojíku brala taky. Ty háčky bys mohla využít i prakticky na nějakou bižuterii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář :) Taky jsem nad tím přemýšlela, ale je v obýváku nad gaučem :) Na druhou stranu možná nějaké dekorační řetízky perel by nebyly špatné :)

      Vymazat
  6. Jani, já doufám, že budete mít holčičku! Jednak bys jí udělala nádherný pokojíček a jednak ji máš rozhodně co naučit! Krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, moc děkuju za krásný komentář:) Prozradím, že zatím to tak vypadá ;)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...