pátek 4. července 2014

Make-up, který nehodlám dát z ruky!

Nedávno jsem v článku Make-upové trable chválila Color&Care od alverde. Sice stále zastávám názor, že je dobrý, ale do rukou se mi díky internetovému obchodu krása.cz dostala novinka od L´Oréal Paris - Nude Magique Eau De Teint... a líčení s ním je něco jako make-upová nirvána!

 

Ještě než začnu o samotném make-upu, bych ráda řekla, že jsem jej sice dostala ke zrecenzování a děkuji tímto eshopu krása.cz, ale pokud bych s ním nebyla spokojená, napsala bych vám o tom. Nemám potřebu dělat kladné recenze jen proto, abych dostávala výrobky.
O tom se nicméně brzy přesvědčíte v článku o druhém produktu, který jsem spolu s make-upem dostala a který je... no nechte se překvapit.


Když jsem rozdělala balíček a viděla, že mi přišel make-up, nebyla jsem nadšená. Jednou mi také jeden obchod chtěl udělat radost, ale poslal cosi tak oranžového, že jsem to ani nezkoušela, protože pomeranč rozhodně připomínat nechci...
Ale tenhle se jevil poměrně dobře - přirozený světlý odstín a stylové balení. Tak jsem si řekla, že jej vezmu na milost a vyzkouším. Od té doby jsem jiný make-up nepoužila...
Konzistence je tak lehká a jemná, že pokud nanášíte pomocí prstů, máte pocit, že na nich nic nemáte. Má tekutou konzistenci, krásně se roztírá a nedělá žádné fleky. Co jsem také hodně ocenila, jsou vysoké krycí schopnosti, dokonce s ním nepotřebuji korektor. Zakryje drobné nedostatky i kruhy pod očima, pleti se přizpůsobí a nádherně ji rozjasní.
Zmatní i hodně se lesknoucí pleť a na obličeji nedělá "masku", de facto ho ani necítíte, takže na léto je perfektní.

Opravdu můžu s čistým svědomím říci, že až mi dojde vzorek, který jsem dostala, hned si ho koupím. K dostání je už teď v drogériích... resp. v DMku jsem na něj už koukala... a to cca za 330 Kč.
V eshopu www.krasa.cz jej pořídíte za 299 Kč.


Mějte moc krásný den!

2 komentáře:

  1. Tak na tento makeup jsem četla hodně chvály, ale všechny ty odstíny mi přijdou docela oranžový, tak nevím, jestli je to jen můj pocit .. :/

    http://thekatesdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že se hezky přizpůsobí. V balení mi také přišel oranžový, ale na obličeji už ne :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...