pondělí 14. července 2014

DIY: Inspirace knížkou Tvoříme ve vintage stylu

Knížka Tvoříme ve vintage stylu je graďáckou novinkou, která vyšla minulý týden.
Těšila jsem se na ni jako malá... :)


Jde o brožuru s postupy na výrobu různých dekorací. Pravda... osobně mám raději jednodušší styl, a tak jsou na mě některé přezdobené, ale jako inspirace poslouží skvěle.

Líbí se mi přehlednost knihy a velké množství obrázků.
Naopak líto mi je, že jen některé postupy prakticky využívají  věci na vyhození, jako například obal od bonboniéry. Celá řada z nich je založena spíše na kupovaných "polotovarech" (dřevěné krabičky k tvoření atd.).

Vybrala jsem tři výtvory, které hned vyzkouším a podělím se s nimi v DIY článcích.
První z nich už tento týden!



Mějte moc krásné letní dny!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...