čtvrtek 22. května 2014

OOTD: Khaki

Člověk má hned větší radost ze života a více energie, když je nádherné počasí. Klidně by takhle mohlo být celý rok, co říkáte?
Sníh a zimu ať si klidně nechají na horách, my bychom tady v nížinách mohli mít neustále sluníčko :)

Dnešní outfit je postavený hlavně na nové khaki sukni a růžovém cardiganu, který v těchto teplech šel samozřejmě velice záhy dolů. 

Dlouhé sukně se mi celkově hodně osvědčily, zvláště na jaře, kdy už je pěkně, ale mé nohy ještě připomínají končetiny ředitelky vápenky :)


Mějte pěkný den!

7 komentářů:

  1. Slušivý outfit :)
    Já osobně mám teplo hrozně ráda a dodává mi neuvěřitelnou energii a dobrou náladu ale celý rok bych tropy nechtěla :)) Chyběla by mi zima a sníh :)) a také miluji podzim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Je pravda, že podzim mám taky ráda :) teda když je hezky a neprší :)
      Přeji moc krásný den :)

      Vymazat
  2. Fešný botky! A dlouhý sukně ti hrozně slušej.
    Taky souhlasím, že v nížinách by mělo bejt jenom teplo :)))

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné!! Líbí se mi strašně to sladění barev :) a navíc ti to hrozně sekne, tenhle typ sukní je vážně bomba! a souhlasím, kéž by tohle počasí vydrželo...navždycky :D

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář :)
      Ještě je pěkný podzim...tedy pokud je hezky. Ale jaro je nejlepší :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...