středa 23. dubna 2014

OOTD: Po červené kohoutí stopě

Přeji vám hezký den!

Dnešní OOTD je naprosto pohodlnou kombinací, kterou jsem oblékla včera na posezení
s kamarádkou.
Jde o takovou moji klasiku, ve které jsou jednoduché kousky doplněné něčím zajímavějším.
V tomto případě červeným kabátkem s kohoutí stopou, který byl v obchodě láskou na první pohled.
Pak už stačily jen zlaté doplňky a černý klobouk, který ale nakonec zůstal doma, protože je spíše podzimní a
do tepla, jaké bylo včera, se nehodí.

Co vy na to? :)



Mějte se moc krásně!

7 komentářů:

  1. Teda Tobě to sluší :) hrozně Ti jde červená barva :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) asi ji budu muset více zařadit do šatníku, červených věcí mám opravdu málo :) Přeji krásný den! :)

      Vymazat
  2. To je mi ale krasna slecna! Vzdycky mi kohouti stopa prisla priserna..ale tobe fakt sekne :-D :-D V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Přesně tak, vlastně ji vůbec nemusím, ale na tomhle kabátku se mi strašně líbila, možná je to tím, že je v kombinaci s červenou barvou a ne bílou :) Přeji krásný den!

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...