neděle 23. února 2014

A Hrdý Budžes vytrval...

Divadlo Bez zábradlí párkrát měsíčně uvádí hru Hrdý Budžes, ve které už několik let exceluje charismatická herečka Bára Hrzánová.
Představení bylo úžasné, ale...

Zdroj: http://www.csfd.cz/uzivatel/189187-elfik.


...pokud znáte video dostupné na YouTube úplně zpaměti (jako já), budete místy překvapeni. 
Jde totiž o verzi z roku 2003 a změna nastala v obsazení Helenčiny maminky Kačenky, sem tam jsou vložené nové scény a i sama hlavní postava prošla obměnami.
Zvyk je železná košile, proto mi odchylky vadily.
Samozřejmě však naprosto chápu, že za deset let prochází protagonisté i samotná hra určitým vývojem.

Ale to vůbec neznamená, že si večer v divadle neužijete. Naopak!
Potíže a různá nedorozumění malé Helenky Součkové, vlastně Freisteinové, vás doženou k slzám smíchu.


V případě, že se rozhodnete jít na Hrdého Budžese, kupujte lístky ihned. Mizí hodně rychle.
Já jsem je objednávala před Vánoci a podařilo se mi ulovit docela slušná místa ve druhé řadě, ale měla jsem pocit, že mi lístky mizí pod rukama.


Na celé představení se můžete podívat na YouTube!


Mějte moc krásný den!

3 komentáře:

  1. Mám podobnou zkušenost. Tu hru miluju a často si ji pouštím třeba pro zlepšení nálady. V divadle jsem pak byla maličko zklamaná. .. Ale i tak to stálo za to.:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...