středa 15. ledna 2014

Taky máte citlivou a navíc smíšenou pleť? Mám pro vás pár tipů...

Smíšená pleť je občas na zbláznění. O to víc, když je citlivá. To se pak kosmetika shání opravdu hodně špatně. Nicméně za poslední měsíce jsem natrefila na pár docela dobrých produktů z drogérie i lékárny, takže předávám svou zkušenost, třeba někomu pomůže.



Jarischova voda
Největším zázrakem je Jarishova voda bez parabenů. Hodně vysušuje problematická místa a čistí. Stačí si s ní dělat obklady každý večer (třeba deset minut). Sehnat se dá ve většině lékáren, a to za pár korun (asi 200 ml za 80 Kč). Opravdu ji můžu vřele doporučit.


Kosmín
Bylinná mastička Kosmín je také z lékárny. kde maličké balení stálo asi 65 Kč. Hodně rychle se vstřebává, čistí, regeneruje a urychluje hojení. Sice moc pěkně nevoní, ale zase čím méně chemie v kosmetice, tím lépe, takže mi tam parfemace opravdu nechybí.

Zineryt
Zineryt se prodává pouze na předpis. Neskutečně smrdí, pálí a hodně vysušuje. Pomáhá, ale když se napatláte před spaním, chudák ten, co leží vedle vás :) Je to opravdu hrozný puch... takže je to spíš taková silná okamžitá a hlavně krátkodobá pomoc.

Himalaya
O mastičce, která mě stála pár korun v Tescu jsem už psala v článku o mých kosmetických oblíbencích. Nevysušuje a urychluje hojení. Sice nevoní, ale na občasné použití je skvělá.

Biosil Plus
K Biosilu, který je v lékárně volně v prodeji a stojí něco okolo stovky, se už asi od 15 let sem tam vracím. Obsahuje především zinek a tím má posilovat vlasy, nehty a hezkou pleť. Jednu dobu se mi po něm dělalo špatně, ale mám chronicky marodný žaludek, takže nepředpokládám, že by to byl nějak častý jev.
Teď jsem se k němu vrátila asi po roce a zatím dobré. Jeho účinky většinou poznám nejvýrazněji na pevnosti nehtů.


Mixa - odličovací mléko pro citlivou pleť
Značku Mixa jsem v obchodech nějakou dobu přehlížela. To dělám vždycky, když je najednou něčeho všude moc. Není špatná. Pleť hezky zvláčňuje, uklidňuje a nedráždí. Určitě se nebudu bát, koupit si ji znovu.


Micelární voda od L´Oréal Paris
Micelárkou pleť čistím ráno. Může se to zdát na hlavu padlé, ale čím čistější pleť, tím lepší... a tím míň problémů.
Je bez parfemace a hypoalergenní, takže ničím nedráždí. Hezky hydratuje a zklidňuje.


AVON Clear Skin Professional
Tyhle dva produkty od Avonu mě nezklamaly, ale ani nijak nenadchly. Trochu na problematickou pleť zabírají, ale asi tolik jako každý drogérkový produkt.
Druhý nákup už neplánuji.


Krémy
A protože doposud šlo o produkty neutrální nebo vysušující, je nutné smíšenou pleť také hydratovat. Na noc používám krém Pearl Elixír od Dermacolu, který není příliš mastný. Rozjasňuje a vyhlazuje. Je to můj první krém, který má být prevencí proti vráskám :)
Jako denní krém jsem si oblíbila hydratační Garnier Essentials. Dávám si ho jen když používám make-up, což díky mojí práci vykonávanou převážně z domova není denně.


Balea - kakaové máslo
Dlouho jsem nebyla z žádné kosmetiky na tělo tak nadšená. Jeho vůně je božská...
Jde opravdu o příjemné tělové máslo, které hydratuje, zvláčňuje a nedráždí pokožku.
Cena odpovídá Balee, takže je opravdu hodně příznivá (něco okolo 80,- myslím).
Určitě si ho nakoupím do zásoby.


I když je můj kosmetický arzenál poměrně velký, vyplatí se. Boj se smíšenou a citlivou pletí zvládá dobře.

Máte také nějaké vyzkoušené produkty? Dejte vědět do komentářů pod článkem, ráda vyzkouším cokoli nového!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...