čtvrtek 16. ledna 2014

Nové Conversky na jaro a léto?

Dneska jsem se zúčastnila akce Converse. Do jara a léta můžete s touhle značkou vykročit opravdu vesele, hýří totiž barvami.
Mrkněte se...


Musím říct, že si organizátoři dali záležet. Instalace byla barevná, s příjemnou atmosférou a energickou hudbou, o kterou se starala DJka.


A tyhle boty u mě vyhrály... asi je budu nutně potřebovat :)


Barevně vyladěné občerstvení...


Outfit
Zvolila jsem jednoduché černé šaty se širší sukní, mintovou bundičku a poloprůhledné černé punčochy. A protože sice nemrzne, ale pořád je leden, zachumlala jsem se do kabátu a černé široké šály. K tomu jsem si vzala zlato-černé doplňky (náušnice - AVON, náhrdelník - H&M - myslím).
Co se líčení týká, poslední dobou upřednostňuju nude rty a oči zvýrazněné vrchní linkou a perleťovým stínem (obvykle béžové barvy).



Nosíte Conversky?

Mějte pěkný den!

4 komentáře:

  1. Conversky chcem.. Najviac na svete. ALe nie za slovenske ceny, ktore su fakt s prepacenim pripecene... Aaaach jaj, jedny som mala objednane z cudziny ale colnikom sa asi nepozdavala taka nizka cena oproti slovenskym, lebo mi ich poslali naspat... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S cenami je to u nás hodně podobné, bohužel. Já Conversky mám a na léto bych si chtěla koupit buď ty černo-zlaté, nebo bílo-stříbrné, jak jsou na fotce. U nich nad českou cenou asi přimhouřím oči, protože se mi opravdu moc líbí :D

      Vymazat
  2. toto mna nastastie nelaka :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji conversky a mam i velkou sbirku ...email ..conversky.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...