úterý 10. prosince 2013

Vánoční trhy... nebo spíš punčové trhy v Olomouci

Každý rok jezdíme někam nasávat... a mám na mysli vánoční atmosféru. 
I když... pravda je, že v případě Olomouce by se o tom dalo polemizovat.


Už po cestě jsme se těšili, jak se zahřejeme svařákem ve víru vánočních trhů. To jsme ale netušili, že ty olomoucké jsou proslulé mnoha druhy punčů. První jsme ulovili už u jakési vinotéky. Bylo nám divné, proč před ní postává několik lidí s kelímky v rukou, a tak jsme to šli prozkoumat. O dvě minuty později jsme tam stáli taky, s jedním cherry a jedním olomouckým punčem.
A protože punč hřeje, a tedy podle mě léčí (minimálně omrzlou pusu), degustaci jsme se věnovali celé dva dny.


Ale nenechte se zmýlit, stihli jsme i nějakou tu kulturu.
V první řadě vánoční trhy v Olomouci mají zajímavý program. My jsme na Horním náměstí vyposlechli například YoYo Band. Byť nevím, zda jsme se hýbali víc za cílem se zahřát nebo si prostě jen tak trsnout, užili jsme si několik písniček a pak pokračovali ve spanilé jízdě obžérství (jelikož co výlet, to značné množství pravidelné i nepravidelné stravy).
Navštívili jsme různá místa, doporučit ale můžu hlavně Vlastivědné muzeum a Muzeum moderního umění.

Moje osobní rada: Nezapomeňte se pořádně obléknout. Měli jsme štěstí, nebyla zase tak šílená zima, jakou jsem zažila například před pár lety v Drážďanech, na což když si dneska vzpomenu, mám pocit, že mi omrzliny ještě nerozmrzly. Každopádně jsem se vybavila mnoha vrstvami a i když došlo k výraznému snížení mých pohybových možností, skvěle mě to uchránilo před chladem (a případným pádem na náledí).


 Vlastivědné muzeum

Nevěřil mi, že jde o originály, tak googlil... až vygooglil, že mám ZASE pravdu :)


Muzeum moderního umění


 Mějte fajn den!

2 komentáře:

  1. Ženy mají vždcky pravdu ;)) To jste tam jeli za účelem nasávání (té atmosféry)? :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...