pondělí 16. prosince 2013

Recenze: Palette - N6 Středně plavý

Už několikátý měsíc jsem si barvila vlasy šamponem Palette 321 Středně plavý. Vyhovoval mi, ale na konečky, které byly při letním ombré úplně světlé, byl slabý. Pořad byl patrný rozdíl.
Proto jsem se stavila v DMku a dvacet minut strávila u regálu s barvami.
Nakonec jsem zvolila úplně tu samou, jako byl právě šampon, jen s tím rozdílem, že šlo o dlouhotrvající barvu. Jedna krabička stála 70 korun.

Zdroj: www.potravinydrogerie.cz

První okamžiky byly dost dramatické :)
Když jsem sundala ručník, vlasy vypadaly černě. Naštěstí po vysušení se ukázalo, že barva chytla opravdu pěkně, přesně jako na krabičce barvy.
Vlasy jsou barevně sjednocené. Je to něco mezi hodně tmavou plavou a světle hnědou. Pěkně výrazná barva, která není moc tmavá nebo světlá.
Pořád jsem se pohybovala v buď a nebo. Tedy buď jsem měla úplně světlé, nebo úplně tmavé (kromě ombré), ale ani v jednom jsem se necítila opravdu dobře. Na tmavou jsem příliš světlá, na světlou mám zase tmavé obočí. Připadala jsem si vždycky hodně nevýrazná a když jsem se tedy víc nalíčila, vypadala jsem až moc zmalovaně.
Jsem fakt ráda za objevení téhle Palettky. Barva je hezká třeba s výrazně nalíčenýma očima a nude nebo jemně růžovými rty.

Co se vymývání týká... myla jsem zatím jen jednou, ale barva je pořád stejná, takže to vypadá, že bude držet dobře.

Mějte se pěkně!

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...