úterý 15. října 2013

Růžový panter na koncertě vážné hudby?

Vy, kdo sledujete můj instagram, jste si možná všimli postované fotky s Růžovým panterem. V neděli jsme si s mužem a přáteli vyrazili za kulturou, a to do Obecního domu. Nádherné prostory Smetanovy síně rozezněly melodie z hollywoodských filmů. 
Během zhruba hodinového koncertu jsme slyšeli hudbu například z Titanicu, Romea a Julie, Forresta Gumpa, Jurského parku, Bídníků, Moulin Rouge, Evity a dalších filmů. Asi tak v polovině se během písničky z Růžového pantera ozval ze zadních řad smích. V první chvíli jsem nechápala, co to má znamenat. Přišlo mi, že se to v dané situaci moc nehodí. Ale když jsem se ohlédla, bylo mi jasno. Uličkou tančil velký Růžový panter. Bylo to vtipné odlehčení.

Bohemian Symphony Orchestra Prague (BSOP) patří velký obdiv. Celý koncert byl úžasným zážitkem. 


A jaký byl váš poslední kulturní zážitek?

1 komentář:

  1. To muselo být super. Já byla nedávno v Obecním domě s přítelem, ale co mě dostalo..já se těšila,jak se vyfiknu,šatičky,lodičky a když jsem si v šatně měla sundat kabát,tak jsem myslela, že si ho snad nechám. Lidi normálně v kratasech, keckách, z toho jsem byla docela v šoku, přišlo mi to nevhodný.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...