úterý 29. října 2013

Miluju podzim! + tip na výlet

Počasí se během prodlouženého víkendu opravdu pochlapilo. Nevím, jak u vás, ale v jižních Čechách bylo nádherně. Sluníčko svítilo jako divé.
Nejdřív jsem neměla v plánu se s internetovým světem dělit o to, co jsem dělala (snad kromě pár fotek na instagramu), ale když jsem pak doma koukala na fotky, řekla jsem si, že přece jen jeden článek sesmolím :)
Třeba někoho z vás inspiruje na pěkný podzimní výlet...


Úvodní fotka a čtyři obrázky pod tímto textem jsou z jihočeských lesů. V sobotu jsme byli zřejmě na posledním letošním houbaření. A kromě prostředí mě nadchnul i výsledek, tedy plný košík hub (z čehož ovšem přišla už o poznání menší radost při čištění).


S čím jsem se ale hlavně chtěla podělit, je tip na výlet. Jasně, zámek Lednice je hodně známý, ale vyzdvihla bych jeho podzimní tvář. 
Zámecké zahrady i velký park, jehož cesty vedou k minaretu, jsou plné barev. Střídají se odstíny zelené, žluté, oranžové, červené... a je to opravdu nádhera. Zvláště pak z výšky je radost tohle vidět, až oči přecházejí.
Když už jsme si mysleli, že to tam nemůže být krásnější, začalo pomalu zapadat sluníčko. Opřelo se do barev a rozehrálo hru stínů.
Opravdu nádherné...

A pokud už tam budete, určitě se podívejte i na některý z okruhů prohlídky zámku Lednice. Není totiž krásný jen zvenku, ale i zevnitř. 


Malý bonus pro pobavení

Přeji vám krásný den!

2 komentáře:

  1. Lednice je nádherná! Minulý léto jsme se tam seznámili se sokolníky, takže ten zážitek byl ještě o něco lepší :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...