pondělí 21. října 2013

Jarmark OnaDnes.cz a podzimní bonus

Musím se přiznat, že na Jarmarku OnaDnes.cz jsem byla poprvé. Vždycky jsem ale v článcích četla, že je to hodně úspěšná akce, které se účastní spousta lidí. To platilo i tuhle sobotu, kdy ve stanu na holešovickém Výstavišti bylo opravdu rušno. Samozřejmě - jak už z podstaty akce vychází - přítomny byly hlavně dámy, ale sem tam se v davu objevil i nějaký ten muž.
Na pódiu probíhaly dražby věcí slavných osobností, jako například Zlaty Adamovské nebo Ivy Pazderkové. Výtěžek pak putoval Nadaci Terezy Maxové, stejně jako peníze utržené za tombolu.
Stoly i věšáky se prohýbaly pod množstvím různých kousků prodávaného oblečení a jiných serepetiček. Něco bylo nové, něco z druhé ruky, ale výběr byl opravdu hodně široký. Domů jsem si odnesla úžasný delší béžový kabát na zimu a černé sako.


Mrkněte i na další fotky, a to nejen z Jarmarku OnaDnes.cz...


A protože bylo v sobotu opravdu moc krásně, neseděli jsme doma ani minutku. Kromě kina (film Carrie se poměrně vydařil, i když knížka je knížka) jsme absolvovali trhy na Hlubočepském zámečku (nádherné místo), procházku po Náplavce a Signal festival, o kterém vám napíšu v samostatném článku, protože to byl skutečně velký zážitek (slibuji dokonce i video).



Malá ochutnávka ze Signal festivalu...

A jaký víkend jste měli vy?
Přeji příjemný den!

1 komentář:

  1. teda tolik oblečení! ještě, že jsem tam nebyla, nechala bych tam hromadu peněz :-D
    moc se těším na fotky ze Signal festivalu, lituji, že jsem to propásla, já měla takový velmi relaxační víkend, bylo krásně tak jsem si užívala sluníčko :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...