úterý 13. srpna 2013

OOTD: V hlavní roli hafan!

Ahoj! Tak jsem zpět v ČR. Po cestě z letiště jsem málem umrzla... kam se tady podělo léto? Přivezli jsme skoro 2 000 fotek, Rhodos je prostě úžasný a budu se mu věnovat v několika článcích, tak snad se budou líbit :) Než to všechno ale dám dohromady, mrkněte na outfit, který jsme s Kamčou fotili ještě před mým odjezdem.

Tentokrát jde opět o ležérnost a pohodu, protože jsou v létě maximálně příjemné. Na sobě mám ultra krátké kraťásky s vysokým pasem, volné tričko s hafanem a pohodlné botky. A protože zrovna sluníčko nebylo v plné síle, přes ruce jsem přehodila lehký svetřík.
Mrkněte se a určitě mi dejte do komentářů vědět, zda se vám dnešní outfit líbí.

"All you need is love" jsem si nechala vytetovat už před několika lety...
 
 

 
 

Malý bonus navíc


Triko - H&M
Kraťasy - Gate 
Boty - Gate
Náhrdelník - H&M 
Brýle - obchod s orientálním zbožím na Břevnově :)
Kniha - Anna Karenina I. díl - výprodej knížek v Městské knihovně Hradec Králové

4 komentáře:

  1. To je krásný, jak sis napsala i tu knížku včetně toho "výprodej knížek...." :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeej, tetovanie je pekne, aj ja rozmyslam nad nejakym na zapastie, v mojej oblubenej latincine :)
    Na chrbte uz mam obrie jedno. No takze dalsie nebude, to by manzel uz nerozdychal. Krasna si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mám ještě jedno, na kotníku - opět s kratičkým citátem od Johna Lennona :) A to mi zatím stačí :D Nedivím se Ti, že rozmýšlíš další, říká se, že málokdo zůstane jen u jednoho tetování :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...