středa 21. srpna 2013

OOTD: Mintová bundička aneb dnešní outfit na obídek s kamarádkou! Plus tři fotky z promoce

Dnes přidávám outfit, ve kterém jsem vyrazila s kamarádkou na oběd a popovídání. Ráda bych se pochlubila hlavně mintovou bundičkou. Byl to totiž kup roku :) V Ann Christine měli poslední, XS - takže moje velikost... a to za 150 Kč! Neváhala jsem ani vteřinu, je božská. Její barva je mnohem výraznější, než na přiložených fotkách (foťák mi ji odmítl zachytit).


Možná někdo namítne, že modrá Colorama na nehtech se k tomuhle outfitu nehodí, ale nebyl to úplně špatný kontrast. Lak mi zůstal po včerejší promoci a nechtělo se mi ho hned odlakovávat :)

Botky jsem musela vyfotit dodatečně. Mobilem, ve foťáku jaksi došla baterka :)

Bundička - Ann Christine
Triko - Jane Bond
Leginy - dárek (k vidění také v postu Dárek, který u mě vyvolal mánii!)
Prstýnek - Avon
Hodinky - Bentime
Náhrdelník - omlouvám se, ale nemůžu si vzpomenout :) Myslím, že Tally Weijl nebo H&M
Lak na nehty - Colorama
Psaníčko a boty - neznačkové

A tady tři fotky z promoce :)

I moje úžasná kamarádka Markétka bloguje, a to na www.marketavolfova.cz.

Měli jste také v poslední nějaký super kup? Pochlubte se v komentářích pod článkem!
Přeji vám krásný den.

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...