pátek 5. července 2013

Velké slevy v Lindexu!

K dnešnímu článku mě inspirovala Péťa (Lovely Hair), která v jednom z článků popisovala své řádění v obchodech :) Nejen, že mě nalákala, abych se šla do určitých krámků taky podívat, ale hlavně jsem aspoň měla přehled o slevách (ty vždycky potěší) a zajímavých věcech.
Včera jsem zavítala do Lindexu v OC Nový Smíchov, kde probíhají velké slevy. Musím říct, že z nové kolekce se mi nic moc nelíbilo, přišlo mi, že všechno je takové neforemné. Chtěla jsem nějaké šatky na dovolenou, ale nevybrala jsem.
Co mě ale zaujalo byly kalhoty a saka,která jsou momentálně ve výprodeji za velice příznivé ceny. Jediné mínus byl fakt, že jen máloco tam bylo ve velikosti 34, ale pokud máte 36 a víc (hlavně hodně věcí bylo ve vel. 40), tak určitě něco pěkného vyberete.




Přeji hezký den!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...