středa 31. července 2013

Kosmetické nutnosti na dovolenou

Slušná cestovní horečka nastala, a tak už shromažďuji věci, které se v pátek pokusím nacpat do kufru. Začala jsem kosmetikou (kromě dekorativky), tak mrkněte, třeba si vzpomenete na něco, co ve vašem zavazadle ještě chybí...



Schwarzkopf, Balea a hadí jed
Na šampon Schauma nedám dopustit. Hezky voní a mám po něm vlasy alespoň trochu použitelné a objemné. Dále používám i sprej a olej Gliss kur, ze kterých mám dobrý pocit, že něco dělám pro výživu vlasů. Je ale fakt, že je daleko lepší si na ně napatlat olivový olej a třeba několik hodin ho tam nechat (dělejte v době, kdy víte jistě, že nepřijde žádná návštěva, protože to není extra slušivé). Ale když není čas na tak dlouhou proceduru, stačí nastříkat sprej nebo olej, který je samozřejmě na suché konečky účinnější.
A pak je tu několik zástupců mé oblíbené Baley. Lak na vlasy je fajn, měla jsem i klasický ve spreji (s růžovou etiketou), ale ten bych tedy nedoporučila ani náhodou, protože po jeho nastříkání jsem si mohla jít vlasy hned umýt. Tenhle s fialovou etiketou je dobrý, extra power teda není, ale na uhlazení účesu stačí.
Sprcháč je z řady Balea Young a jak jsme u téhle značky už zvyklí - byl levný a nádherně voní. De facto to samé se dá říci o tělovém krému s vůní borůvek. Připomíná mi borůvkovou zmrzlinu a nejraději bych ho snědla :)
Poslední zástupce Baley je jemné pleťové mléko na všechny typy pleti. Musím přiznat, že je vyzkoušeno zatím jednou, tak nebudu dělat žádné závěry. Lehce mě na obličeji pálilo, tak dostane ještě pár šancí a pak se uvidí.
A na konci je sérum s hadím jedem pro výživu, rozjasnění a proti vráskám. O tom jsem už psala podrobnou recenzi, kterou najdete pod tímto odkazem.


Ochrana proti sluníčku
Všichni víme, že se máme proti sluníčku chránit, to je jasné. A tak v kufru pocestuje Sun dance 50 a 30. Mám sice nějaký základ z Čech, ale nehodlám se hned první dva dny spálit, trpět a následně se sloupat. Takže mazat, mazat, mazat. A to i po opalování, v tomhle případě jsem sáhla po osvědčené klasice - tělovém mléku s betakarotenem od Dermacolu. Už jsem psala i o jeho přípravcích do solárka, tak mrkněte, pokud zrovna řešíte výběr tohoto typu kosmetiky.
 Vzhledem k tomu, že trpím hodně na opary, je třeba jim předcházet. Na sluníčku se těmto neřádům bohužel daří, a tak jsou nezbytností balzámy s ochranným faktorem. Koupila jsem si od Sun dance 50 a od Garnier mám 20. Věřím, že díky nim nebudu mít zase pusu jako havajský domorodec :)


Avon zástupci
V první lahvičce je balzám na vlasy, aby šly lépe rozčesávat. Funguje skvěle, stačí ho nastříkat do vlhkých vlasů po umytí a lehce rozčesávat hřeben. Navíc nádherně voní...
Druhý je sprej na tělo s třpytkami. Jsou opravdu hodně jemné, a tak z člověka neudělají disco kouli. Jen lehce rozjasní pokožku. Až se trochu víc opálím, tak to bude pěkné, hlavně na ruce, dekolt a nohy.


Laková armáda
Jsem zvědavá, zda použiju všechny, co vezu. Vlastně jsem si dost jistá, že nejspíš ne. Ale prostě potřebuju výběr, takže devět laků je na skoro dva týdny akorát. Na Coloramu jsem slyšela jen chválu, a dokonce má prý vydržet i několik dní cachtání v moři nebo bazénu. Zatím s ní mám dobré zkušenosti, opravdu vydrží, ale to se neráchám ve vodě. 


Tak to je vše, napište mi dolů, jaké kosmetické propriety nemohou chybět ve vašem kufru nebo cestovní tašce.
Přeji vám krásný den!

2 komentáře:

  1. :-O To vypadá, že tam jedete aspoň na dva měsíce! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si říkala, že toho mám málo :D Hromada oblečení a bot mě děsí víc :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...