sobota 22. června 2013

Úžasné blogerské setkání

Díky Pétě z Lovely Hair jsem měla možnost jít na akci v Soho, kde se představoval nový produkt společnosti Procter & Gamble. Nebojte se, nechci vám psát o úžasných vlastnostech nového pracího prostředku, ale o bezvadných blogerkách, které jsem tam poznala.


Možná se to vzhledem k mojí práci bude zdát podivné, ale poměrně špatně se seznamuju, obzvlášť na takové té přátelské úrovni. Když jdu někam na akci, tak se prostě snažím být milá, ale jsem značně odtažitá a nepřístupná.
Někdy se však přihodí, že se objeví člověk, který mi na první pohled sedne natolik, že mám pocit okamžitého přátelství. Naposledy se mi tohle stalo s kolegyní Lenkou, která se mnou občas chodí na akce nebo jsme spolu dělaly rozhovor s Pavlínou Němcovou.

Aby se mi to ale stalo s celou skupinkou lidí, to jsem snad ještě nezažila...

Péťa a její manžel jsou úžasní a neuvěřitelně milí lidé, navíc tvoří sehraný a evidentně naprosto harmonický pár, který se skvěle doplňuje. Dále s námi byla také sympatická Markétka (z blogu Flower Paris) a okouzlující Anne (Anne Richman) se svým dvorním fotografem Tomem (FB stránka). Na tohohle mladíka musím obzvlášť poukázat, protože má pro focení skutečně pravý talent).


Už teď se těším, až se s nimi zase někde potkám. A moc jim děkuji za krásné odpoledne :)





Pár fotek z akce...


Z módní přehlídky Denisy Nové 





Děkuji Tomovi za krásné fotky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...