středa 12. června 2013

TAG: Nežiju jen make-upem

Vkládám svůj první TAG (Nežiju jen make-upem). Zaujal mě, protože ukazuje blogerky z úplně jiného úhlu. A tak jsem se do něj taky pustila...

(Viděno na Letter to my wardrobe)


1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
Někdy koukám, oblíbila jsem si Zoom, protože se tam dají chytit zajímavé pořady. Seriálový typ nejsem, mám ráda Přátele apod., ale nikdy jsem nekoukala třeba na celou sérii. Prostě když na ně narazím v televizi, tak se ráda podívám, ale není to moje závislost.

Jediný seriál, který znám nazpaměť, je Červený trpaslík... ten se mi nikdy neokouká.


2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?Ještě před rokem bych přiznala, že umím uvařit jenom čaj a nepříliš dobré kafe. Teď už je to ale lepší. To víte, jakmile máte pro koho vařit, tak vás to donutí (někdy). Ale je pravda, že my se doma v kuchyni střídáme... a já nejsem tím lepším kuchařem.

Daleko raději peču, ale musím na to mít fakt čas a náladu. Pak se vydržím patlat s nějakým moučníkem. Což mi připomíná, že jsem k svátku dostala nové koláčové formy, tak je budu muset konečně o víkendu vyzkoušet.

Mým nejoblíbenějším jídlem jsou Lentilky :), babiččina bábovka a sushi. Dokonce mě za pár dní čeká kurz přípravy sushi ve škole vaření, tak jsem zvědavá, jak mi to půjde (nebo nepůjde).


3. Vysněné povolání?Dělat editorku fashion portálů je asi moje vysněné povolání :) Dále pracuju jako externí copywriter, což je také fajn práce, která mě baví, protože je občas hodně kreativní. Neměnila bych... ale kdo ví, kam mě jednou vítr ještě zavane. Rozhodně bych už u módy ráda zůstala.

Mým snem je jednou napsat knížku, námět nosím v hlavě dlouho, ale ještě nedozrál, aby došlo k realizaci.


4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
Jsem absolutní jazykový antitalent, a to se nepodceňuju, ale znám realitu. Hra s českými slovy mě živí, ale cizí jazyky jsou mojí slabinou. Tak nějak si přečtu něco v angličtině, ale mám panickou hrůzu ji někde používat. Teď když mi skončila škola, hodlám se na angličtinu pořádně zaměřit. Ještě bych se ráda učila španělštinu, kterou jsem kdysi nakousla, ale už z ní zase nic neumím.

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?Hodně utrácím za knížky. Jsem takový klasik, takže nerada čtu na čtečce (ta mi leží v šuplíku). Nakupuju hodně v antikvariátech, protože mě baví věci, které mají svůj vlastní příběh. No a pak také za oblečení, botky a kabelky... ale to přeci nutně potřebuju k výkonu své práce :D ;)

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
Jak kdy a jak s kým. Záleží na tom, jak se v daném prostředí cítím a také na pocitu, který mám z konkrétního člověka, s nímž se mám seznámit. Jsou lidi, které jsem viděla mnohokrát, ale pořád můžu říci, že se neznáme. A pak jsou tací, kteří jsou mi blízcí během prvních chvil.

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
Určitě knížky. Zbožňuju Paula Coelho, na něj nedám dopustit. A vzhledem k tomu, že se už mnoho let zajímám o holocaust, tak hodně čtu knížky s touto tematikou.

Na internetu čtu snad jen o kosmetice a módě (popřípadě ještě zpravodajství), a to hlavně na zahraničních portálech, jako je například www.style.com.



8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
Nejhorší je nedochvilnost. Bohužel neustále něco nestíhám a chodím pozdě... Nejlepší? Možná ohleduplnost vůči druhým.

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
Dřív jsem byla hodně společenská a čím víc lidí bylo okolo, tím lépe. Teď to mám tak, že raději jdu posedět do klidu (asi stárnu :D). Velkou společnost si užívám většinou už jen na pracovních akcích.

Moc si nepotrpím ani na festivaly, i když vloni jsme byli na festivalu České hrady (konkrétně na Točníku) a bylo to moc fajn...



10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

Možná bych konečně začala běhat, ale možná taky ne :) Jinak bych asi dělala to samé, co ve volném čase dělám teď. Věnovala se lidem, které mám ráda, četla atd.

Vlastně bych neřekla, že je pro mě blog žroutem volného času, ale spíše jeho součástí. Baví mě, jinak bych ho nedělala.

2 komentáře:

  1. Jaktože nevím o plánu s knížkou? :-O :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D už joo... To je jeden z mých cílů, už dlouho píšu různé krátké věci :) Ale zatím je to v té fázi, že si dělám kurzy v Literární akademii :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...