sobota 4. května 2013

Pár fotek z rozhovorů na Bratislavských módních dnech - 2. část

Lukáš Kimlička není jen zajímavý módní návrhář, ale také designér. Podle jeho návrhu byl vyrobený exkluzivní robotický vysavač...no fakt, vysavač a parádní! :) Mrkněte na něj v článku s rozhovorem.


Veronika Kostková mi připomínala Španělku. Samozřejmě vůbec netuším, zda nějaké takové kořeny má, ale opravdu tak vypadala :)
Jedna z nejpozoruhodnějších osobností na celých Bratislavských módních dnech. Proč? Protože Rebecca pracuje jako scénáristka, režisérka, producentka a manažerka. Šije jen po večerech, protože ji to baví. Navíc vytvoří třeba i několik desítek modelů měsíčně.
A musím prozradit, že na léto chystá dobročinný výprodej svých modelů... takže mám výlet na Slovensko jistý :)
Jana Jurčenko
Tato módní návrhářka nám v den, kdy prezentovala svou kolekci, utekla. To bychom ale nebyli my, abychom ji nezkontaktovali a nedomluvili si s ní rozhovor i focení na druhý den.
Zlatica Hujbertová
Milá a sympatická módní návrhářka, která představila kolekci svatebních šatů. Jedny mi tam padly natolik do oka, že si v budoucnu pro šaty na velký den pojedu nejspíš na Slovensko :)
Kateřina Geislerová
S Kateřinou jsem se již jednou potkala v jejím ateliéru. Jde o úspěšnou módní návrhářku nejen v Čechách a na Slovensku, ale dobyla i Francii.
Libor Komosný je český návrhář, kterého si ti naši sousedé tak trochu přivlastnili. Hlavní je, že se mu daří, získal dokonce ocenění Dunajská perla za přínos slovenskému módnímu návrhářství. 
Veronika Hložníková na mě zapůsobila jako tichá a jemná žena. Sympatická mi byla už jen proto, že ve svých kolekcích nikdy neopouští mojí oblíbenou černou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...